Beantwoord

Geen gegevens MijnKPN

  • 18 January 2020
  • 8 reacties
  • 175 keer bekeken

Dit is het scherm als ik inlog….Wat is er aan te doen?

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 19 January 2020, 17:38

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@valkerij

Er zijn momenteel meer meldingen dat het allemaal wat moeizaam gaat. 

Wat kan je doen als inloggen op MijnKPN niet lukt? 

Zie https://forum.kpn.com/kpn-id-en-mijnkpn-29/wat-kan-je-doen-als-inloggen-op-mijnkpn-niet-lukt-161317

 

Een wit scherm bij het inloggen? 
Helaas duurt het inloggen op MijnKPN best lang. Soms kan het meer dan een minuut duren voordat je ingelogd bent, vaak wordt er dan alleen een wit scherm getoond. Als je dit witte scherm ziet, worden er op de achtergrond wel degelijk gegevens opgehaald. Wij zijn ons bewust van dit probleem en wij werken aan een permanente oplossing. In de tussentijd verzoeken wij je te wachten, vaak lijkt het alsof er niets gebeurt, echter is de site op de achtergrond wel bezig. Het eventueel herladen van de pagina is ook een mogelijkheid.

Het spijt mij maar ik heb gisteren wel 20 minuten gewacht. Overigens krijg ik op mijn app op mijn iphone het zelfde beeld. De site werkt gewoon niet. Niet op Firefox, niet op safari en niet op google chrome!!! Help!!

 

Reputatie 7
Badge +28

@valkerij

Ik log net even in als test, en ik heb meteen alle info ter beschikking. Ik gebruik safari. 

Misschien even jouw browsegeschiedenis wissen? 

Reputatie 7
Badge +17

Ik zie er inderdaad ook steeds meer meldingen over langskomen, maar net als bij @Noordzee werkt het bij mij ook probleemloos. Dat het bij jou in zowel de app als meerdere browsers problemen geeft lijkt wel op problemen in de MijnKPN omgeving te duiden. Wanneer heb je dit account voor het laatst gebruikt toen het nog wel werkte? Is er in de tussentijd ook niks aan je abonnement veranderd? Zou je ook je forumprofiel aan willen vullen met de gegevens van het abonnement waar het om gaat? Graag zie ik daar de adresgegevens en, indien het om een mobiel abonnement gaat, ook het 06-nummer waar het om gaat. Dan kijk ik of ik in de abonnementsgegevens geen hint kan vinden waarom het raadplegen van je MijnKPN nu zo moeizaam gaat. 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Is dit dan niet te wijten aan de migratie  van Telfort naar KPN vreemd genoeg zie ik sinds vandaag hetzelfde als ik met mijn KPN ID inlog bij Mijn KPN en voor producten kies die ik nog niet heb morgen pas 😉

En een iets ander scherm deze, die is logisch.

 

Reputatie 7
Badge +10

Sinds de overgang van Compleet >Hussel, hier o.a. ook vaak hickups in ‘mijnkpn’ 

Vaak helpt vernieuwen

Of een keer terug gaan en opnieuw

je kunt het ook via mijnkpn app doen

 

Reageer