3 verschillende monteurs hebben in de laatste 3 weken geprobeerd internet aan te sluiten in mijn nieuwe huis. De eerste was van Guidion, de tweede zei dat hij voor Guidion maar ook voor KPN werkte en de derde was door KPN zelf ingeschakeld. Alle drie belden me op met het verdrietige nieuws dat ze geen toegang hadden tot de PoP, en dus de glasvezel verbinding niet af konden ronden. Dus zit ik nu al meer dan 3 weken zonder internet. De tweede monteur zei dat hij meerdere mensen moest installeren en dat dus niet kon doen. De laatste monteur zei dat het er op leek dat de keycard scanner voor het gebouwtje losse draden had en niet werkte. Hij kwam andere monteurs tegen die ook niet naar binnen konden. Het lijkt er dus op dat er alsmaar meer mensen bij mij in de buurt zonder internet zitten. Niemand weet wie er wel toegang heeft tot deze PoP bunker, of bij wie ik aan de bel moet trekken om dit probleem opgelost te krijgen. Het is heel frustrerend dat er geen einde in zicht is voor de hele situatie. Dan maar het internet (ha) om hulp vragen. Weet iemand wie ik hiervoor moet bellen? Beheert KPN die PoPs zelf?
Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineel