Vorig jaar tijd om contract te vernieuwen of over te stappen. Ik vraag aan een chatmedewerker of ik korting kan krijgen op mijn huidig contract. Ze zegt nee en is eigenlijk best onbeleefd te noemen. Ik schrijf een klacht en begin te kijken waar ik naartoe zal overstappen. In de tussentijd word ik door KPN benaderd met een excuus en dat het ik wel een korting krijg. De medewerker zegt je kunt volgend jaar weer contact opnemen en dan krijg je weer korting want we willen onze klanten behouden. Dit jaar probeer ik het weer op de chat. Weer iemand die nee zegt en mij beschuldigd dat ik de oorzaak ben waarom in juni de prijzen omhoog gaan (de grapjas). Moet ik nu ieder jaar dat riddeltje weer af? Waarom alleen voor nieuwe klanten een korting, weten jullie dan niet dat klantbehoud en retentie veel minder kost dan nieuwe klanten binnenhalen? Dus hierbij opnieuw mijn klacht. Wees eens aardig voor je bestaande klanten, KPN!
Beste antwoord door Bart_
Bekijk origineel