Ik heb vanaf 13/6 GEEN KPN MEER WANT IK BEN NU BIJ ZIGGO IK HEB VAAK GENOEG GEBELD DAT ER TEVEEL GELD VAN MIJN REKENING IS AF GEHOUDEN .IK BEN HET NU WEL ZAT DAT IK ZOLANG OP MIJN GELD MOET WA HTEN DAT IK TE VEEL BETAALD HEB IK HEB HIER EEN BEWIJS DAT IK VAN KPN ALLEEN NOG MAAR MIJ HANDE HEB .EN VAN AF 13/6 2019 GEEN GEBRUIK VAN JULLIE. INTERNET EN TV BEDANKT IK HOOP DAT DIT SNEL WORDT AFGEHANDELD MEVR DERISSEN BEUKEVELD
Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic
icon
Beste antwoord door Erik van KPN21 August 2019, 08:38
Hallo @diny derissen ,
je hebt (per abuis?) geschreven met de CapsLk stand aan, pas dit s.v.p. aan, dit kun je door r.o. op de 3 ... te klikken en dan op bewerken.
Goedemorgen Diny, welkom op het forum! Ik begrijp uit je bericht dat je bent overgestapt naar Ziggo, maar dat er alsnog door ons geld is afgeschreven van je rekening. Over het algemeen krijg je eventueel teveel betaalde kosten terug via de slotfactuur. Als dat bij jou nog niet is gebeurd kijk ik dit graag verder voor je na. Dan heb ik wel wat gegevens van je nodig. Klik dan ook hier, en vul je forumprofiel in. Plaats, als je dit gedaan hebt, even een reactie in dit topic. Dan kom ik er zo snel mogelijk bij je op terug.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.