Vraag

geen wifi meer

  • 18 November 2020
  • 27 reacties
  • 232 keer bekeken

Na verschillende keren via de kpn app de wifi kwaliteit te hebben gemeten hebben sinds gisterenavond helemaal geen wifi meer in huis. (het lampje wireless brandt niet maar ik weet niet of dat wel zou moeten) Tot drie keer toe was de uitkomst van de metingen dat er een monteur zou komen maar steeds kon GEEN afspraak gemaakt worden. Ik weet eerlijk gezegd niet meer wat te doen en normaal contact via e-mail is ook niet mogelijk…..Ik heb inmiddels de leeftijd waarop al dit soort gedoe me boven het hoofd groeit…

wat te doen KPN!    ?


27 reacties

Dank voor de reactie, maar ik heb 2 keer met een bedrijf proberen te chatten toen ik nog facebook had maar dat kostte zoveel tijd en via de telefoon kreeg ik steeds mensen die er geen bal van begrepen ( je gaat pas hulp vragen als je er zelf niet uitkomt nietwaar…..) En zoals eerder gesteld heb ik diverse keren met de wifi-app (van KPN!!!) het huis doorgelopen en tot drie maal toe ( op heel verschillende dagen) eindigde die actie met de opmerking dat ik een afspraak met een monteur mocht maken maar toen…..alle keren : er is op dit moment…..afijn vul zelf maar in.

Reputatie 7
Badge +20

Snap ik, @jospol maar weet dat in het verleden behaalde resultaten niet altijd garantie voor de toekomst bieden. ;-) Natuurlijk zal er eens iets misgaan, maar de collega's bij de klantenservice doen hun uiterste best om je te helpen. Je kunt ook chatten via de site of gewoon even bellen.  

Reageer