Beantwoord

geen wifi op versterker zolder

  • 17 November 2020
  • 55 reacties
  • 429 keer bekeken

Wie helpt? Ik krijg geen WiFi via kpn WiFi versterker op zolder. 
 

  1. Vanuit de merterkastvis een utp kabel cat 6 naar zolder doorgetrokken
  2. wifiversterker hierop aangesloten maar blauwe lampje gaat niet aan 
  3. inmiddels wifiversterkers omgewisseld en versterker blijkt niet kapot 
  4. laptop aansluiten op kabel die in de muur van zolder zit; we hebben internet op laptop
  5. aansluiting heeft eerder wel gewerkt. 
    We hebben een koppelstuk van kpn voor zolder ontvangen. Ook via koppelstuk doet WiFi t niet. 
  6. Ik denk dat kpn in de tussentijd iets heeft gedaan waardoor het nu niet meer werkt.
  7. wie helpt, heb nu al 4x met kpn gebeld, iedere keer een uur aan de lijn
icon

Beste antwoord door Joep1965 1 December 2020, 11:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

55 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ik weet helemaal niks van timecapsules. Komt daar ook Wi-Fi uit???

Ja. Die dingen zijn alleen wel heel oud inmiddels. Volgens mij is appel in 2014 ofzo al gestopt met het maken van die dingen.

Ik weet helemaal niks van timecapsules. Komt daar ook Wi-Fi uit???

Ja dat is van Apple zo’n opslag ding voor backups en je kunt ook WiFi punt van mkn

Badge +19

En is Wi-Fi ingeschakeld daarop ? Dat zou veel verklaren denk ik.

De WiFi Vd modem staat aan, versterkers heb uit de muren gehaald, Apple ding aangesloten op de muur. Nu heb ik WiFi via modem en Apple     . De versterkers gooi ik weg. Wat een slechte oplossing, oplossing van niks. Ik ga andere WiFi versterkers kopen, dan blijft tenminste de WiFi knop aan Vd modem. Want als je iets van kpn koopt dan is het voorgeprogrammeerd en zet die de WiFi op modem niet uit. 

Badge +19

Ik heb er 3 in huis staan en het werkt geweldig. Als je in de buurt zit kom ik ze graag ophalen