Beantwoord

Glasaansluiting en rode kabel

  • 11 November 2020
  • 27 reacties
  • 5970 keer bekeken

In alle berichten lees ik dat de glasmonteur een rode kabel moet meenemen. Men bedoelt waarschijnlijk meebrengen, dat is de andere kant op. Bij mij kwam hij zonder rode kabel. Verder vraag ik me af wat er met het andere uiteinde van die kabel moet gebeuren. Volgens sommige berichten moet hij in de Experiabox (die heb ik) maar anderen beweren dat je een Box12 moet hebben.

icon

Beste antwoord door SledgehammerNL 20 November 2020, 15:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

27 reacties

Badge +12

@Feikie de namen zijn wellicht niet handig gekozen naar het zijn echt verschillende bedrijven. Ik heb hier glasvezel aangelegd door Reggefiber (nu KPN Netwerk). Qua provider kan ik kiezen uit o.a. KPN, XS4ALL, T-Mobile, Online.nl en nog wel een paar. Die monteur komt dus het laatste stukje afwerken. Bij jou is dat in beide gevallen een bedrijf met KPN in de naam. 

Hallo @Feikie , ik heb dit jaar nog mantelbuizen voor glasvezel de grond in zien gaan met de naam Reggefiber er op, daar is/was blijkbaar nog een zeer grote voorraad van, want het is al jaren KPNNetwerk.

Â