KPN wat is de service ronduit slecht geworden!! Alle afspraken worden niet nagekomen!!
ruim van te voren aangegeven te gaan verhuizen hier word gemeld dit zelf aan te kunnen sluiten fijn geprobeerd zit er een glasvezel kastje in de meterkast en meer niet dit kon dus zelf niet aangesloten worden, gebeld monteur ingepland na het weekend. Monteur komt en vervangt een kastje en is vertrokken met reactie er loopt een kabel dit kan je verder zelf ik was er zelf niet ivm werk. Dag erna weer gebeld want nog geen tv, word er duidelijk gezegd dat er een nieuwe monteur word ingeland zoals kpn alle gesprekken opneemt blijkt hier niks van waar, 2 dagen later zou de monteur opnieuw komen weer iemand geregeld om aanwezig te zijn. Geen monteur te bekennen. Gebeld en blijkt geen monteur ingepland te zijn!! Medewerker van de klantenservice kan zogenaamd niks en moet ik zelf maar even een schade claim indienen dit is jullie werk !!! ??? Word er leuk gezegd geen nieuwe monteur ingeland kan worden omdat er een geschil geopend is en dit buiten de afdeling ligt wat is dit voor grapje, ik zou dezelfde dag of dag erna voor 20;00 gebeld worden dit is niet gebeurd !!! dit betekent dat ik al meer dan een week geen tv heb en nu moet wachten tot weer na het weekend om weer contact te kunnen opnemen !! Tot een oplossing komen ze niet kpn ik ben klaar met jullie en stel jullie in gebreken en wil van mijn contract afzien dit is geen service al telang klant om dit mee te maken !! Zwaar teleurgesteld en boos !!