Vraag

Glasvezel aansluiten gaat niet goed. Niet tevreden!

  • 27 April 2024
  • 10 reacties
  • 184 keer bekeken

KPN wat is de service ronduit slecht geworden!! Alle afspraken worden niet nagekomen!!

 

 

ruim van te voren aangegeven te gaan verhuizen hier word gemeld dit zelf aan te kunnen sluiten fijn geprobeerd zit er een glasvezel kastje in de meterkast en meer niet dit kon dus zelf niet aangesloten worden, gebeld monteur ingepland na het weekend. Monteur komt en vervangt een kastje en is vertrokken met reactie er loopt een kabel dit kan je verder zelf ik was er zelf niet ivm werk. Dag erna weer gebeld want nog geen tv, word er duidelijk gezegd dat er een nieuwe monteur word ingeland zoals kpn alle gesprekken opneemt blijkt hier niks van waar, 2 dagen later zou de monteur opnieuw komen weer iemand geregeld om aanwezig te zijn. Geen monteur te bekennen. Gebeld en blijkt geen monteur ingepland te zijn!! Medewerker van de klantenservice kan zogenaamd niks en moet ik zelf maar even een schade claim indienen dit is jullie werk !!! ??? Word er leuk gezegd geen nieuwe monteur ingeland kan worden omdat er een geschil geopend is en dit buiten de afdeling ligt wat is dit voor grapje, ik zou dezelfde dag of dag erna voor 20;00 gebeld worden dit is niet gebeurd !!!  dit betekent dat ik al meer dan een week geen tv heb en nu moet wachten tot weer na het weekend om weer contact te kunnen opnemen !! Tot een oplossing komen ze niet kpn ik ben klaar met jullie en stel jullie in gebreken en wil van mijn contract afzien dit is geen service al telang klant om dit mee te maken !! Zwaar teleurgesteld en boos !!


10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

U schrijft dat u geen tv heeft. Werkt internet nu wel? Is de KPN Box aangesloten? Branden de groene lampjes?

Nee het is niet aangesloten het enige wat werkt is internet waar ik niks aan heb want ik heb onbeperkt internet en nee ik heb geen laptop om daar tv op te kijken service is waardeloos ik wil weten wat de opzeg boete is en wat er gedaan word ik wil niet langer bij kpn blijven na zoveel jaar klant geweest te zijn is dit het resultaat waardeloos

Reputatie 7
Badge +24

Ok. Misschien is de 2de afspraak automatisch gecanceld omdat het systeem zag dat de verbinding het deed. En dacht dat daarom een monteur niet meer nodig is.

Kunt u de tv ontvanger zelf niet installeren? Welke tv ontvanger heeft u?

Neee dit kan niet!!!! Jeetjee ik wil van het contract af, dit is niet bepaald netjes zoveel fouten er gemaakt worden en geen enkele tegemoetkoming dan moeten wachten 

Reputatie 7
Badge +28

Neee dit kan niet!!!! Jeetjee ik wil van het contract af, dit is niet bepaald netjes zoveel fouten er gemaakt worden en geen enkele tegemoetkoming dan moeten wachten 

Hallo @monicaa ,

Opzeggen kan het beste via 0800-0402. Uiteraard moet je wel buiten jouw contractperiode zitten. 

Reputatie 7
Badge +9

Staat het modem in de buurt van uw tv of loopt er een netwerk kabel ?
Een TV kastje aansluiten is niet zo heel moeilijk, met wat tips kunnen we u vast snel helpen.
Ook kunt u natuurlijk nog langer wachten op een monteur.

Opzeggen kan, als u buiten uw contract periode zit, maar lijkt me niet echt de snelste oplossing omdat u nog 1 maand opzegtermijn gaat krijgen. Dan zit u minimaal een maand zonder tv.
Als u heb opgezegd, komt er geen monteur meer voor die laatste maand gok ik.

Een bestaand contract openbreken kan onder voorwaarden, dan moet de nog niet-verstreken termijnen van de looptijd in een keer betaald worden @monicaa 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @monicaa en welkom hier op onze Community.

We zijn inmiddels een paar dagen verder, wat is nu de stand van zaken precies? Ik kan niet meteen zeggen wat hier fout is gegaan maar als je op een monteur rekent en die niet op komt dagen, dan begrijp ik je onvrede heel goed. 

Mocht je nog steeds op willen zeggen, dan dien je te bellen met het gratis nummer 0800 0402 en geef vervolgens aan dat je belt inzake een opzegging, dan kom je direct uit bij de juiste afdeling. 

Goedeavond helaas nog steeds niks verder, ik zou gebeld worden is wederom niet gebeurd al verschillende medewerksters gesproken en iedereen verteld iets anders, opzeggen kost mij €180 en een monteur opnieuw kan pas volgende week komen, er word niks gedaan om het probleem op te lossen zo snel mogelijk of enige tegemoet koming is er niet, mensen maken fouten en dat begrijp ik maar dit is niet de oplossing ik zit al ruim 2 weken zonder tv en een 3e week erbij is niet acceptabel ik ben klaar met kpn en wil ervanaf af om maar telkens af te wachten en niks te horen schiet niet op helaas

Reputatie 7
Badge +12

Dat is natuurlijk enorm balen @monicaa :( Helaas kan ik er vanaf hier ook niet voor zorgen dat dit wordt versneld, het spijt me. Je bent natuurlijk wel altijd vrij om een klacht hierover in te dienen en daar kun je dit formulier voor gebruiken. Mocht je KPN mobiel hebben, dan kunnen we daar bijvoorbeeld wel een gratis databundel aan toevoegen zodat je je telefoon als hotspot kunt gebruiken en op die manier toch nog iets van internettoegang hebt. 

Reageer