Jammer dat KPN geen klantenservice mail-adres meer heeft. Had je gewoon een persoonlijke vraag kunnen stellen. Met bellen heb ik altijd moeite,.. je vergeet wat te melden of door te geven. Mailen vind ik vollediger, maar dat terzijde. Nu dus via een Forum vraag ;-)
Ik woon in Rotterdam-Kralingen. Krijg daar de laatste tijd allerlei post dat "L2 Fiber Rotterdam" glasvezel gaat aanleggen. Als je de deur open zet voor "de woningcheck", kun je gratis glasvezel aan laten sluiten.
(als je besluit om het niet te doen, zou je er later voor moeten betalen) Heb geen bezwaar tegen glasvezel, dus lijkt mij wel wat, maar nu heb ik vandaag weer post gehad. Een heel pakket. Met een "L2 Fiber Rotterdam" krantje en zes folders van "de dienstaanbieders". Zit zelfs zo'n "dienst aanbieder" aanvraag formulier bij.
Tot mijn grote verbazing zit KPN daar niet bij! Heb nu dus KPN "Alles-in-1"met KPN Compleet en allerlei andere opties. Moet ik nu overstappen naar zo'n andere "dienstaanbieder" voor glasvezel? Of werkt KPN samen met zo'n "dienstaanbieder"?
Het zijn: Glasnet, SNLR.NL, Trined, Hollads Glas, Teleplaz@ en Veilig Gevoel Thuis.
Beste antwoord door JanR1981
Bekijk origineel