Vraag

Glasvezel werkt niet meer na bezoek KPN monteur

  • 25 May 2023
  • 57 reacties
  • 1227 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

57 reacties

Vorige week bericht dat mijn abonnement op 17 juli eindigde. Blijkbaar hebben ze toch de handdoek in de ring gegooid bij KPN want vandaag de bevestiging dat mijn diensten per vandaag beëindigd zijn 😎

Iedereen hier bedankt voor de support, was toch prettig om mijn frustratie ergens te kunnen delen.

Zal uiteraard nog even laten weten of t-mobile de zaak weer aan de praat krijgt.

Reputatie 7
Badge +7

Vorige week bericht dat mijn abonnement op 17 juli eindigde. Blijkbaar hebben ze toch de handdoek in de ring gegooid bij KPN want vandaag de bevestiging dat mijn diensten per vandaag beëindigd zijn 😎

Wel jammer dat deze site geen ‘duimpje naar beneden’ kent, anders had ik er zeker een geplaatst 👎👎

Zoals belooft een update. Vandaag is de T-mobile monteur geweest en deze constateerde een draadbreuk bij het aansluitpunt. Eerste monteur heeft daar aangezeten dus lijkt dat mis gegaan te zijn. Bizar dat geen andere monteur dit opgemerkt heeft, glas komt simpelweg niet meer in de centrale uit. Helaas is het netwerk van KPN dus moet nu alsnog wachten op een monteur van KPN. 

Einde lijkt in zicht...

 

 

 

 

Reputatie 1
Badge

De eerste monteur veroorzaakt een breuk.

De tweede monteur kijkt niet goed en mist dat.

De derde monteur gaat die collega niet afvallen, checkt niet op een breuk en probeert slechts naar de oude situatie te gaan.

De T-Mobile monteur kijkt met frisse blik en constateert de breuk.

 

Of het zo gegaan is weet ik verder niet maar in het algemeen moet je altijd wel alert zijn voor zo'n scenario. 

 

Na meer dan een maand is het probleem eindelijk opgelost door een zeer vriendelijke medewerker van KPN netwerken. Voor mij geen KPN meer. Nu alleen nog eens kijken of ik restitutie kan krijgen voor de maand die ik betaald heb zonder gebruik van diensten.

Reputatie 7
Badge +7

Na meer dan een maand is het probleem eindelijk opgelost door een zeer vriendelijke medewerker van KPN netwerken. Voor mij geen KPN meer. Nu alleen nog eens kijken of ik restitutie kan krijgen voor de maand die ik betaald heb zonder gebruik van diensten.

Dit had KPN de provider, in samenwerking met KPN netwerk toch ook op moeten lossen??

On-be-grij-pe-lijk!!

 

Reputatie 7
Badge +7

Na meer dan een maand is het probleem eindelijk opgelost door een zeer vriendelijke medewerker van KPN netwerken. Voor mij geen KPN meer. Nu alleen nog eens kijken of ik restitutie kan krijgen voor de maand die ik betaald heb zonder gebruik van diensten.

Dit had KPN de provider, in samenwerking met KPN netwerk toch ook op moeten lossen??

On-be-grij-pe-lijk!!

 

Ik wil graag afsluiten met een kopietekst die ik eerder in dit draadje heb geplaatst en helaas waar blijkt te zijn:

Dit hele gebeuren is KPN onwaardig. Dat men dit niet op kan lossen lijkt mij het gevolg van het feit dat niemand binnen deze organisatie zich echt ‘eigenaar’ voelt van een probleem dat een klant ervaart. Afschuiven, kastjes plaatsen en muurtjes bouwen, daar is men bij KPN in de loop der jaren heel sterk in geworden, jammer, heel, heel jammer.

@PetervSt , veel glasvezel plezier bij T-mobile.