Vraag

Glasvezel werkt niet meer na bezoek KPN monteur

  • 25 May 2023
  • 57 reacties
  • 1227 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

57 reacties

@Erwin_  en @Berrie_Kaas vandaag heb ik zelf weer contact opgenomen. Afgelopen dinsdag is geprobeerd het nt kastje opnieuw te registreren. Error lampje brand nu rood ipv knipperend groen connection lampje. Ik zou gisteren teruggebeld worden door deze medewerker, helaas niet gebeurt. Werkelijk ongelooflijk hoe lang dit duurt. Ik heb 2x op het punt gestaan op te zeggen maar denk dat ik eind deze week echt een knoop door moet hakken. Dit gedoe is een aanslag op mijn goede humeur ;).

Reputatie 7
Badge +7

@PetervSt , Ongelooflijk dit! bijna 14 dagen zonder een functionele glasvezelverbinding, zonder te weten wat het probleem is en waarom het niet opgelost wordt …….., diep treurig. 

CC. @Erwin_ 

Inmiddels precies 2 weken....

Reputatie 6
Badge +5

echt schandalig , en dan nog niks kunnen/willen inzien

@robinjoo1 @Erwin_ @Berrie_Kaas @Kpn Kogel is door de kerk, zojuist T-mobile glasvezel aangevraagd. Zeer teleurgesteld in KPN, maar medewerker van KPN vroeg zich vandaag ook hardop af of dit binnen een week opgelost zou zijn. Na 15 dagen zonder internet nog maar 11 nachtjes slapen tot we zeker weer internet hebben 💪.

 

Reputatie 7
Badge +7

@robinjoo1 @Erwin_ @Berrie_Kaas @Kpn Kogel is door de kerk, zojuist T-mobile glasvezel aangevraagd. Zeer teleurgesteld in KPN, maar medewerker van KPN vroeg zich vandaag ook hardop af of dit binnen een week opgelost zou zijn. Na 15 dagen zonder internet nog maar 11 nachtjes slapen tot we zeker weer internet hebben 💪.

 

Erg jammer dit, maar heel, heel begrijpelijk!

@Berrie_Kaas  . Dat kan. In grote lijnen.

Helaas heeft de collega niet echt details in zijn log genoemd. Alleen dat hij met TS gesproken heeft en de situatie uitgelegd en om meer geduld gevraagd. 

Ik lees nu de tweede pagina van dit topic en zie de conclusie. Daar word ik ook niet vrolijk van. :-(

Vandaag geprobeerd op te zeggen, dat is helaas de volgende uitdaging 😭. Momenteel niet mogelijk, krijg binnen 5 werkdagen bericht. Ongelooflijk dit!! 

En dat ik ook nog een maand opzegtermijn heb en of ik even wil betalen voor niet geleverde diensten... Idioten!

Reputatie 7
Badge +7

Vandaag geprobeerd op te zeggen, dat is helaas de volgende uitdaging 😭. Momenteel niet mogelijk, krijg binnen 5 werkdagen bericht. Ongelooflijk dit!! 

@PetervSt , je hoeft zelf toch niet op te zeggen? Je verzoekt bij de overstap naar T mobiele gebruik te willen maken van hun overstapservice en men zal de opzegging voor je regelen. 

Vandaag geprobeerd op te zeggen, dat is helaas de volgende uitdaging 😭. Momenteel niet mogelijk, krijg binnen 5 werkdagen bericht. Ongelooflijk dit!! 

@PetervSt , je hoeft zelf toch niet op te zeggen? Je verzoekt bij de overstap naar T mobiele gebruik te willen maken van hun overstapservice en men zal de opzegging voor je regelen. 

 

@Berrie_Kaas Theoretisch gezien wel. Maar ik ben bang dat ze dan gaan zeggen dat ik over de 2 weken opzegtermijn van mijn nieuwe contract zit (waar ik nooit gebruik van heb kunnen maken) en dat ze niet op kunnen zeggen. Los daarvan wil ik niet betalen voor de niet geleverde diensten. Al ben ik momenteel ook bereid dat wel te doen om maar van het gezeur af te zijn.

Reputatie 1
Badge

Voor dit soort gevallen mag de KPN wel tijdelijk alternatief aanbieden. Geef maar een pak mobiele data, de klant kan van zijn telefoon een hotspot maken, internetten en TV kijken via de app.

 

Reputatie 7
Badge +7

Voor dit soort gevallen mag de KPN wel tijdelijk alternatief aanbieden. Geef maar een pak mobiele data, de klant kan van zijn telefoon een hotspot maken, internetten en TV kijken via de app.

 

Heb begrepen dat @PetervSt dat wel heeft maar dat ook het functioneren hotspot maar zo zo is. Een tijdelijke hotspot kan natuurlijk nooit glasvezel vervangen.

Dat financiele stuk regel ik wel.  Als de diensten niet werken zorg ik voor een creditering over die periode.

Dan moet ik wel even een seintje hebben zodra je succesvol ‘over’ bent. 

@Erwin_  bedankt daarvoor. Helaas blijf ik tegen een muur aanlopen. Morgen 3 weken verder en nog steeds geen zicht op een oplossing. Gisteren werd ik gebeld door KPN dat ze het eigenlijk zelf ook niet meer weten. De afdeling die het op zou moeten lossen lijkt de ticket kwijt of mist informatie. Overstappen kan ook niet want ik kan niet opzeggen vanwege een lopend ticket en de helpdesk kan dat ticket niet beëindigen. Hoe kan het dat er in dit soort gevallen niemand ingrijpt? Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en weer terug en weer terug en weer terug. 

Reputatie 7
Badge +24

Is Ziggo beschikbaar? Dan kunt u natuurlijk wel gewoon naar Ziggo. Bij KPN dan afwachten totdat ze het gemaakt hebben. En dan alsnog opzeggen. Voor de tijd dat u dan internet bij KPN niet heeft kunnen gebruiken vraagt u een vergoeding aan.

@Nick83 Is een oplossing, maar glas heeft toch mijn voorkeur. Is toch bizar dat ik door KPN "gegijzeld" word.

Reputatie 7
Badge +24

Het probleem zit waarschijnlijk bij KPN Netwerk. Gok ik zo. Dan maakt het niet uit bij welke provider op het glasvezelnetwerk van KPN u zit. Bij een andere provider werkt het dan ook niet zolang KPN Netwerk het probleem niet oplost.

KPN Netwerk is hier geweest, alles werkt als een zonnetje. Het gaat mis bij de registratie van het NT kastje bij KPN. Kreeg gisteren van een medewerker van de backoffice te horen dat het systeem dat deze registraties verwerkt al sinds 30-5 niet werkt, wat me sterkt lijkt anders regende het hier wel klachten.

Reputatie 7
Badge +7

KPN Netwerk is hier geweest, alles werkt als een zonnetje. Het gaat mis bij de registratie van het NT kastje bij KPN. Kreeg gisteren van een medewerker van de backoffice te horen dat het systeem dat deze registraties verwerkt al sinds 30-5 niet werkt, wat me sterkt lijkt anders regende het hier wel klachten.

Dan heeft KPN Netwerk haar zaakjes op orde, zo lijkt het. Een registratie systeem (het koppelen van jouw NT kastje aan jouw abonnement) dat al bijna drie weken niet werk is, vergeef mij de uitdrukking, bullshit. Een dergelijk systeem zou nog geen uur uit bedrijf zijn of er kwam opstand. 

Dit hele gebeuren is KPN onwaardig. Dat men dit niet op kan lossen lijkt mij het gevolg van het feit dat niemand binnen deze organisatie zich echt ‘eigenaar’ voelt van een probleem dat een klant ervaart. Afschuiven, kastjes plaatsen en muurtjes bouwen, daar is men in de loop der jaren heel sterk in geworden, heel, heel jammer. Wie bij KPN meent hier eindelijk plaats in de driverseat? 

@PetervSt  Wat is nu de status?  De logs van collega's geven verschillende informatie.  

Hoi @Erwin_ , helaas werkt het nog steeds niet en is er nog steeds geen zicht op een oplossing. Gisteren na een 2e klacht wel eindelijk mijn abonnement kunnen beëindigen met inachtneming van een maand opzegtermijn. Ben benieuwd of T-mobile het volgende week direct aangesloten krijgt. Hou je op de hoogte.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Erwin_ , helaas werkt het nog steeds niet en is er nog steeds geen zicht op een oplossing.

<knip>

@PetervSt  zit al drie weken zonder een functionele glasvezelverbinding die tot aan de komst van de eerste monteur goed werkte!. Sjonge jonge, KPN toch, wat een blamage!

Had nog meer toe willen voegen maar toen ging ook dit forum plat .....…

 

Hoi @Erwin_ , helaas werkt het nog steeds niet en is er nog steeds geen zicht op een oplossing.

<knip>

@PetervSt  zit al drie weken zonder een functionele glasvezelverbinding die tot aan de komst van de eerste monteur goed werkte!. Sjonge jonge, KPN toch, wat een blamage!

Had nog meer toe willen voegen maar toen ging ook dit forum plat .....…

 

Karma ;). Al is dit forum wel weer sneller online dan ik.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Erwin_ , helaas werkt het nog steeds niet en is er nog steeds geen zicht op een oplossing.

<knip>

@PetervSt  zit al drie weken zonder een functionele glasvezelverbinding die tot aan de komst van de eerste monteur goed werkte!. Sjonge jonge, KPN toch, wat een blamage!

Had nog meer toe willen voegen maar toen ging ook dit forum plat .....…

 

Karma ;). Al is dit forum wel weer sneller online dan ik.

Tja, waarom dit forum wel weer snel online en jij niet, Voor mij nog steeds een raadsel!!