Beantwoord

Glasvezelkastje mist afdekkap

  • 11 January 2023
  • 28 reacties
  • 820 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik zit nu al maanden met een lelijke glasvezelaansluiting in de woonkamer. 

Hier hoort een afdekplaat bij!
 

Het oogt allemaal 'niet af’, halfbakken geïnstalleerd. Ik (eigenlijk mijn echtgenote) wil hier een nette afdekplaat over het rechter gedeelte heen hebben…
U gaat me toch niet met droge ogen vertellen dat dit zo 'hoort’???

icon

Beste antwoord door Ik_Combineer 12 January 2023, 09:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

28 reacties

Reputatie 1
Badge

Dat het veel te veel voeten in aarde had is het eerste punt dat ik wilde maken en dat deze KPN’er het behoudens de fysieke verzending geheel op eigen initiatief buiten de KPN om heeft gedaan, het tweede punt.

Alle medewerkers verder niets dan lof, het zijn de regeltjes en protocollen waaraan de KPN medewerkers zich te houden hebben die mij als klant buitenspel zetten waar het om dienstverlening en klantgerichtheid gaat… Mijn klacht is dan ook nadrukkelijk richting KPN als 'bedrijf’ en niet naar de medewerkers!

Reputatie 7
Badge +10

 

Mooi. Zo zie je maar dat al uw lelijke praat niet erg passend was. KPN is dus niet “de hel”. Er zijn nog zat medewerkers wel klantgericht.

Ik schreef al eerder dat het niet de medewerkers zijn waar de ellende ligt, maar aan allerlei protocollen waar de medewerkers aan gebonden zijn. Het is het ‘instituut’ KPN dat log, klantonvriendelijk en star is. Daar zijn de medewerkers helaas met handen en voeten aan gebonden. Mijn ‘lelijke praat’ was wel degelijk passend, want het had met één telefoontje opgelost moeten zijn en niet pas na afgepoeierd te zijn na talloze telefoontjes via het eigen initiatief van ene Ward. Het is dat deze betreffende medewerker dit perfect voor me oploste, maar dat is dus 100% eigen initiatief van deze medewerker. Behalve de verzending had de KPN hier part noch deel aan! Ik vrees dat mijn mening over het 'bedrijf’ KPN niet wezenlijk is veranderd!

Ik denk zelfs dat het niet per se aan protocollen ligt. Ik weet dat medewerkers best veel vrijheid krijgen om dingen op te lossen. Ik weet in ieder geval zeker dat kennis van zaken een grote uitdaging is, gecombineerd met een groot verloop van medewerkers waardoor dat kennisniveau ook niet beklijft. Als medewerkers in dit geval wel wisten waar het over ging en dat deze kap nog maar heel moeilijk te vinden is (ik heb flink moeten zoeken), dan was dat ook een antwoord geweest. Niet het fijnste antwoord maar altijd nog beter dan dit kastje-muur verhaal. 

Reputatie 7
Badge +10

Ik denk zelfs dat het niet per se aan protocollen ligt. Ik weet dat medewerkers best veel vrijheid krijgen om dingen op te lossen. Ik weet in ieder geval zeker dat kennis van zaken een grote uitdaging is, gecombineerd met een groot verloop van medewerkers waardoor dat kennisniveau ook niet beklijft.

Het is de knullige organisatie structuur van KPN zelf, waar het mank op loopt
(en vele tegenwoordige bedrijven met vergelijkbare manke klantenservice structuur).

Reacties van zo'n missend afdekklepje komen al “jaren” geregeld voorbij.
Terwijl het toch gewoon een standaard onderdeel is bij “duizenden” glasvezel aansluitingen.
Telkens blijkt het opnieuw een moeizame weg, om zo'n missend kapje te kunnen bemachtigen.

Net zo goed als dat er bijv. een power adapter van een modem / TV-ontvanger etc. kapot kan gaan.
Afstandbediening bij een verhuizing kwijt?? En dat als “reserve” onderdeel verstuurd kan worden, bij het eerste belletje van een klant met dit probleem.
Horen dit soort onderdelen als afdekplaatjes ook gewoon in een magazijn thuis bij KPN.
Dat als het probleem voorkomt, dat snel en zonder omhaal geregeld kan worden.

Zonder moeilijk gezeur of dat eigenlijk bij KPN netwerk hoort of bij de provider KPN.
Het is gewoon knulligheid ten top.