Beantwoord

Groot gat in de muur waar de glasvezelkabel door ging

  • 6 June 2022
  • 6 reacties
  • 483 keer bekeken

*** *** vandaag ontstond een grot gat the daar waar de glasvezel kabel door de muur ging.kunt u dit komen herstellen?

 

Admin: privégegevens verborgen

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 8 June 2022, 11:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

7315bw17 vandaag ontstond een grot gat the daar waar de glasvezel kabel door de muur ging.kunt u dit komen herstellen?

Kunt u er een foto van plaatsen? Komt het door de regenval?

nee ik kan geen foto plaatsen, het komt niet door de regen.

Reputatie 7
Badge +24

Waarom kunt u geen foto plaatsen?

Reputatie 7
Badge +10

Dit forum is van KPN de provider. Glasvezelkabels worden door KPN Netwerk aangelegd en de woning binnen gebracht. Als daar schade achterweg komt, moet je contact met hun zoeken.

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @ijlandklacht, welkom op het KPN Forum!

Niet fijn dat er na het aanleggen van glasvezel een gat in jouw gevel is gekomen. Ik begrijp heel goed dat je dit graag hersteld ziet. Ik sluit me alleen wel aan bij @DennisA78:

Dit forum is van KPN de provider. Glasvezelkabels worden door KPN Netwerk aangelegd en de woning binnen gebracht. Als daar schade achterweg komt, moet je contact met hun zoeken.

Reputatie 7
Badge +10

Dit forum is van KPN de provider. Glasvezelkabels worden door KPNnetwerk aangelegd en de woning binnen gebracht. Als daar schade achterweg komt, moet je contact met hun zoeken.

Pas dan even de link aan in het woord KPNNetwerk. Die leidt nu naar een pagina die er helemaal niets mee te maken heeft.

 

@ijlandklacht Dit moet je inderdaad melden bij KPN Netwerk. Te bereiken op diverse manieren. Zie hier: 

https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/

(even naar beneden scrollen)