Ik heb een openstaande nota. En is mijn thuis internet afgesloten.
Mail ontvangen met onderstaand bericht;
___________________
Of wilt u het bedrag in delen betalen?
Betaal dan uiterlijk 13 januari 2020 € 25,00 via iDEAL. Dan starten wij een betaalregeling. Daarmee betaalt u per maand € 25,00 van het openstaande bedrag. Uw internet aansluiting werkt dan weer binnen 2 uur. De dag na de betaling ontvangt u van ons een e-mail met uitleg over de regeling.
_____________________
Bovenstaande tekst overgenomen van de email op 10 januari de 25€ betaald. Helaas geen heraansluiting. 4x via mijn KPN chat gestart en telkens wordt de verbinding verbroken
De enige reactie meteen na de betaling van 25€.
___________________________
Dank u wel, wij hebben de betaling via iDEAL ontvangen.
Hebt u nog vragen?
Kijk dan op kpn.com/factuur.
Met vriendelijke groet,
Jörg Kramer
Directeur Klantenservice
Inmiddels betaald en op mijn KPN zie ik dat er nog een klein bedrag openstaat. 5e Chat opgestart met kpn. Medewerker ziet op scherm een ander bedrag dan wat ik op Mijn KPN zie.
U begrijpt. Betaling van 25 € geen heraansluiting en geen bericht van KPN. Op hun eigen voorstel.
Vervolgens betaal ik de nota en vraag via de chat aan de medewerker over bovenstaand en waarom hij iets op scherm ziet dan ik op mijn KPN.
Hij geeft aan dat het verstandig is om met KPN te bellen.
Waarom chat ik dan met de klantenservice.
Ik dacht service te krijgen dat het een en ander dan voor mij uitgezocht zou worden
En nog steeds is mijn internet thuis afgesloten....
Beste antwoord door huistijger
Bekijk origineel