Vraag

Hoge ping tijdens gamen via netwerkkabel en glasvezel

  • 19 June 2022
  • 60 reacties
  • 2626 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

60 reacties

@Erwin_  het staat er in en mijn eigen gegevens ook

Ik heb nu de lijn van je vader doorgemeten. De verbinding is stabiel.

Dat wil zeggen dat het signaal naar de experiabox niet onderbroken wordt. Wat er daarna gebeurt heb ik geen zicht op.

Wat als je (tijdelijk) alleen de experiabox gebruikt?  Als de wifi verbindingen dan intact blijven weet je dat het ergens niet lekker gaat met de extender. 

Het heeft tot nu toe nog geen verandering gegeven heb hem 40 min na jou bericht uit gedaan

Het is ook heel vaak maar 5 seconden weg dan maar dat is heel vervelend in de game van mijn zusje want dan word ze uit de game gekickt en dan kom je niet meer in de zelfde server en als je dan net vrienden hebt gemaakt is dat heel vervelend gebeurt ook niet alleen bij de via wifi verbonden apparaten maar ook bij alle netwerk kabels tegelijkertijd met de wifi 

nu dus 2 dagen geprobeerd zonder de extender maar het is nu juist nog erger want als wij boven zitten hebben we nu helle sclechte wifi en beneden waar we gewoon goede wifi hebben is er ook geen verandering met de weg valende wifi en bekabelde netwerken

Wat hinderlijk allemaal.  Heb je de wifi manager al eens gedraaid? https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm

 

 

We zijn er inmiddels achter gekomen we hebben sinds vorig week  vrijdag een nieuwe V12 gekregen ging de eerste 3 dagen goed op dit moment al een half uur geen wifi het blijkt iets met de glasvezel te zijn dinsdag komt er iemand voor langs

 

Hallo @JustMatthew , heb je de bewuste glaskast al eens minimaal 2 minuten van de stroom gehad en daarna de KPN Box12, V12 bestaat niet, een fabrieks-reset gegeven?

 

Ai, ai. Het zit je niet mee.  Dat lampje duidt er meestal op dat er een monteur moet langskomen, inderdaad :-(

Het is inmiddels opgelost het werkt helemaal goed nu bedankt nog voor de hulp @Erwin_Â