Vraag

iMac wel internet, twee iPad's niet, alles gereset , experia box 10v en de wifi versterker ook, niets helpt.

  • 26 November 2019
  • 27 reacties
  • 197 keer bekeken

gisteren de hele dag gechat met KPN over dit probleem. Vandaag twee maal KPN aan de tel. weten ook niet hoe ze het moeten oplossen, dan maar een monteur, maar die komt niet eerder dan 8 december.  de iMac is bekabelt en doet allen via Ethernet de verbinding, de iPad ‘s is niet bedraad en moet via wifi internet krijgen. Wie heeft de oplossing.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

27 reacties

Ik vrees dat dát met de draadloze verbinding set te maken heeft. Ik weet dat nog niet zeker maar het klinkt alsof de verbinding stoort. 

Zie je ook iets gebeuren met de lampjes op de draadloze set die bij de tv zit? Mocht de kleur veranderen van groen naar oranje/geel of zelfs rood wil ik dat graag weten. 

Op de pagina voor het optimaal instellen van DVS staat uitgelegd hoe je ze het beste kunt aansluiten. 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.