Beantwoord

Inloggen Experia Box V10a

  • 15 May 2019
  • 36 reacties
  • 65455 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

36 reacties

Hallo @Bart_2020 ,

 

Per suggestie:

Admin password : ja

Speciale tekens:    alles geprobeerd.

Windows Note :    zelfde password.

 

Tot nu toe geen succes.

Groet Peter

Reputatie 6
Badge +9

Hallo  @Buddy G

Dan heb ik geen opties meer.:frowning2:

Probleem is wel dat die een beantwoord topic is van een jaar geleden.

Misschien iemand anders van dit forum ?

Groet Bart

Reputatie 7
Badge +30

Sorry voor het wachten. Navraag hierover staat uit, ik kom er verder op terug zodra ik reactie heb.

Sorry voor het wachten. Navraag hierover staat uit, ik kom er verder op terug zodra ik reactie heb.

Hoi Erik, weet je al wat ?

 

Groet Peter

Reputatie 6
Badge +9

Hallo  @Buddy G

Nog één optie. Een laatste redmiddel een monteurs reset, niet de standaard (via het reset gaatje).

Tevens vervallen dan de WiFi-netwerk namen (SSID) die worden weer standaard (gegevens van de sticker).

Hoe de monteurs reset gaat als volgt: druk de resetknop via paperclip (achterkant kleine gaatje) en de WPS-knop (zijkant met blauwe lampje) tegelijkertijd in voor een duur van ongeveer 10 seconden. Hierna gaat het modem zichzelf opnieuw opstarten.

Gedurende dit proces zullen alle kleuren voorbij komen, waarna deze uiteindelijk weer groen gaat oplicht.

Om aan in te loggen is het admin wachtwoord dat van de sticker.

Groet Bart

Hallo  @Buddy G

Nog één optie. Een laatste redmiddel een monteurs reset, niet de standaard (via het reset gaatje).

Tevens vervallen dan de WiFi-netwerk namen (SSID) die worden weer standaard (gegevens van de sticker).

Hoe de monteurs reset gaat als volgt: druk de resetknop via paperclip (achterkant kleine gaatje) en de WPS-knop (zijkant met blauwe lampje) tegelijkertijd in voor een duur van ongeveer 10 seconden. Hierna gaat het modem zichzelf opnieuw opstarten.

Gedurende dit proces zullen alle kleuren voorbij komen, waarna deze uiteindelijk weer groen gaat oplicht.

Om aan in te loggen is het admin wachtwoord dat van de sticker.

Groet Bart

Ik heb je aanwijzingen gevolgd, maar in 1e instantie nog geen resultaat.

Ik zal het nog wel een aantal keren proberen, maar op het ogenblik moet ik een tijd (3600 seconden) wachten, voordat ik opnieuw kan proberen.

 

Groet Peter

Reputatie 6
Badge +9

Hallo  @Buddy G,

Helaas geen resultaat, vreemd.

Hopelijk een reactie van @Erik_

Groet Bart

Reputatie 7
Badge +30

We kunnen er intern ook nog niet echt een vinger op leggen, @Buddy G. Die resets zouden moeten werken. Zou je eens een foto willen sturen van de sticker onderop je Experia Box? Je krijgt een privébericht van me met het e-mailadres. 

Reputatie 7
Badge +30

Dank voor de mail met foto, @Buddy G. Daar zien we, gelukkig, niets vreemds. We hadden al vastgesteld dat je het goed typt, want dat heb je ook gecheckt met kladblok. Welke browser gebruik je om in te loggen op je Experia Box? Wil je eens testen of het met een andere wel lukt? En, zou je het ook nog eens met een mobiel apparaat willen proberen?

Beste Erik,

 

Geprobeerd met google chrome : en gelukt.

Bedankt voor je adviezen en steun.

 

Groet Peter

Reputatie 7
Badge +30

Super! Goed om te horen dat het nu gelukt is :)