Vraag

Inloggen in V10 lukt niet

  • 18 March 2021
  • 11 reacties
  • 91 keer bekeken

Reputatie 1

Dit is een oud topic, maar restenne op deze manier werkt niet

Heb het al 4 x geprobeerd ( wel gaat dan mij Nefit er ook uit) dus hij reset wel

Hoe kom ik alsnog in V0 als dit allemaal niet helpt

Leeglaten werkt niet

Er staat al Admin met hoofdletter.

Op internet is niets te vinden over alternatief

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @smoker , de eerste (en belangrijkste) vraag: heb je een v10 of een v10A?
Bij de v10 laat je na een reset het wachtwoord leeg, maar bij de v10A gebruik je het Admin password wat op een etiket op de achterzijde staat (soms verborgen achter een kaartje wat eruit schuift).


Hoe reset ik de KPN Experia Box (Modem) | KPN Community

Reputatie 1

V10 en op de achterkant een sticker met de vaste gegevens

Heb alles uitgeschakeld, opnieuw opgestart...het is zeker dat het geen v10A is

 

Reputatie 7
Badge +21

Ok @smoker. nog een laatste vraag. Ben je soms een gemigreerde Telfort klant?
Probeer dan eens 1234 als initiëel password.

Op de KPN website staat een online handleiding van de v10, hopelijk kom je er daarmee in.

Reputatie 7
Badge +21

@smoker , ik was jouw vraag even kwijt, maar een KPN moderator heeft je een eigen topic gegeven. Hopelijk lukt het met mijn suggesties om in jouw modem te komen. Succes!

Reputatie 1

nee. 1234...0000...niets werkt

Vreemd dat het met reset niet helpt. iemand nog andere suggesties?

Ik heb explorer geprobeerd, ook Google. Kan het aan browser liggen?

 

 

Reputatie 7
Badge +21

nee. 1234...0000...niets werkt

Vreemd dat het met reset niet helpt. iemand nog andere suggesties?

Ik heb explorer geprobeerd, ook Google. Kan het aan browser liggen?

Internet Explorer zou ik niet meer gebruiken, maar Google Chrome of Microsoft Edge gaat prima.
Je hebt de Experia v10 gereset met een paperclip in het reset gaatje totdat alle lichtjes uit gingen?
Als het modem weer helemaal opgestart is, kan je inloggen door het wachtwoordveld leeg te laten. Dat is de enig juiste manier bij een KPN Experia Box v10.

Reputatie 1

aan de voorkant zit een reset knop. deze heb ik vastgehouden tot dat alles knipperde...Tv en internet gaan dan ook uit.

Is toch het zelfde als paperclip?

 

Reputatie 7
Badge +21

Nee, dat is de Herstel knop maar die is minder ingrijpend en reset het admin password niet.
Dat gebeurt alleen door het reset-knopje aan de achterzijde.

 

Reputatie 1

Helaas...knopje in ...en uit.

Tv gaat uit..en daarna weer netjes aan, maar passw. leeg laten werkt helaas  niet

 

Reputatie 7
Badge +21

Helaas @smoker , maar meer aanwijzingen heb ik niet. Als de v10 goed gereset is, dan is het admin password de eerste keer leeg (bij KPN). Als je bij Telfort vandaan komt, probeer dan: 1234.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @smoker, is het inmiddels wel gelukt om in te loggen in de webinterface van jouw KPN ExperiaBox V10?