Afgelopen maandag 9 december op de website het zogenoemde hussel abonnement afgesloten.
Ik ben al reeds klant van KPN. Dit abonnement is schijnbaar niet voor bestaande klanten, hier had ik overheen gelezen. Maar ik kon het wel gewoon afsluiten, wat ik opmerkelijk vind.
In plaats van mij te contacteren met de melding dat dit niet kan heeft KPN per direct mijn huidige internet stop gezet. De leverdatum van het nieuwe abonnement was niet bekend.Â
ik heb 3 keer gebeld met KPN. Na de 3e keer werd mij verteld dat er niks aan kon gebeuren. Het kon niet terug gedraaid of versneld en er moet een monteur langskomen terwijl er feitelijk niks verandert, het zelfde abonnement, dezelfde snelheid en de apparatuur staat er al. Er kan pas op 31 december een monteur langskomen. Nu heb ik 3 weken geen internet terwijl ik precies hetzelfde abonnement heb afgesloten, ik betwijfel zeer of er überhaupt wel een monteur langs hoeft te komen.
Â
ik hoop dat KPN nog iets kan doen! Mijn vrouw en ik werken vanuit huis en dit is erg lastig zonder internet!
Beste antwoord door Vikash van KPN
Bekijk origineel