Beantwoord

Is bellen nu mogelijk vaste telefoon op de fritzbox 7590 ?

  • 3 April 2020
  • 29 reacties
  • 2018 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van het forum of stel je vraag in een nieuw topic.

29 reacties

Hallo,

 

Elke keer als ik een wachtwoord probeer te maken geeft hij aan:

 

Er is een fout opgetreden

Hierdoor kunnen we je helaas nu niet verder helpen. Probeer het op een later tijdstip nogmaals.

 

Dit heb ik met alle wachtwoorden die ik probeer te maken. Ik heb al verschillende ww gemaakt van minimaal 16 tekens.

Geen idee wat er aan de hand is.hulp op afstand te doen. Ik heb een vast telefoonnummer van KPN. Op de experiabox doet de telefoon het wel gewoon.

Ik vind het prima om

Reputatie 7

Dit is echt een gevalletje voor @Erik_, de expert op dit vlak. :wink:

Ik heb dit tijdens de testfase in december vorig jaar ook mogen ervaren.

@engen87 ik zal je proberen te helpen.

Zorg er voor dat alleen de Fritz!Box is aangesloten,
en de experiabox uit en netjes is opgeborgen.

Maak eerst bij kpn een wachtwoord voor je telefoon nummer
( deze tool werkt alleen als je een vaste telefoon nummer hebt bij kpn )

Ga naar: https://service.kpn.com/v2/#/voip-credentials


FB7590 Stap 1


FB7590 Stap 2


FB7590 Klaar


Succes

Anders keer hulp op afstand als je dat goed vind.
( En ik kom niet uit india, dus ben betrouwbaar. )

Maar ik denk dat het je wel lukt.

Hallo,

Ik kan niet bellen via de FB 7590. Als ik een WW probeer te maken krijg ik de melding:

Er is een fout opgetreden

Hierdoor kunnen we je helaas nu niet verder helpen. Probeer het op een later tijdstip nogmaals.

Ik heb overigens een vaste telefoon en nummer van KPN. Als ik de experiabox aansluit werkt de telefoon wel.

 

Reputatie 7

Ik heb overigens een vaste telefoon en nummer van KPN. Als ik de experiabox aansluit werkt de telefoon wel.

Er is ook geen probleem met het vanuit de centrale database inladen van telefoonnummer en SIP logingegevens op de Experia Box. Het probleem is dat het niet lukt om het wachtwoord in de centrale database aan te passen naar dat wat jij in de tool hebt ingegeven.

Het oude wachtwoord staat dus nog steeds in de centrale database.