Beantwoord

Is de software update van Telfort naar KPN gelukt?

  • 17 June 2021
  • 53 reacties
  • 1286 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

53 reacties

Gisteren de sms en mail gekregen dat vannacht mijn modem een update zou krijgen en een nieuw IP adres. Als ik nu kijk is er niets gebeurd. Heb nog hetzelfde IP, en het modem heeft nog altijd de oude Telfort firmware.

Heb speciaal gisteren de Experiabox 10a weer aangesloten, want normaal gebruik ik mijn eigen modem.

Wanneer kan ik de update verwachten? Zo

Zo te zien is er toch een update geweest. Deze reactie kan als niet verzonden worden beschouwd.

Reputatie 2
Badge

Ha @Jasper , ik heb een identiek modem reserve liggen, het is hetzelfde type/model als momenteel actief is. Stel (stel) dat het huidige modem de geest geeft kan ik dan om de continuïteit te waarborgen het reservemodem alvast helemaal instellen en aankoppelen indien de oude het niet meer doet?

Ik denk van niet vanwege de verkeerde FW en evt. niet gekoppeld aan mijn klantprofiel.

Kan je eens laten weten wat de procedure is en of er mogelijkheden zijn?

Reputatie 7
Badge +30

@Jheroen daar heb je nu inderdaad niet zoveel meer aan. De Telfort firmware die daar nu op staat, maakt 'm niet meer te gebruiken. Het maakt niet zoveel uit dat ‘ie niet gekoppeld is aan je klantprofiel, trouwens. Dus die kan je het beste retourneren naar ons: 

Kpn
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn