Toch wil ik via deze week mijn ongenoegen uit spreken over de gang van zaken, dit is het verhaal:
Wij hebben een KPN compleet box afgesloten met glasvezelaansluiting, deze box hebben we ontvangen, maar miste we al 2 kabels en een aansluitdoosje. Hierover hebben we gebeld, en verteld dat onze box niet compleet was, nieuwe kabels (de missende kabels en doosje) zou opgestuurd worden. Wederom waren dit de verkeerde kabels, die we al hadden en dus niet nodig hadden, maar nog steeds kunnen we niet verder met aansluiten. Nogmaals gebeld en nu kregen we toch het goede.
Vervolgens ging het aansluiten goed, alleen wat bleek, de glasvezel moet omgezet worden naar koperaansluiting. Hiervoor is een monteur langs geweest, die heeft alles erg netjes aangesloten en klaar gezet voor gebruik, het enige wat nu moest gebeuren was dat ons signaal/abonnement omgezet moest worden van glasvezel naar koper, hierover zouden we gecontact worden door KPN zelf.
5 (werk)dagen gingen er overheen, en nog steeds geen bericht van KPN, en dus nog steeds geen internet en televisie.
Dit duurt nu dus al 2 weken, zonder internet en televisie.
Nu hebben we zelf maar weer contact gezocht met KPN, en nu wordt er verteld dat https://about:blank (weer 2 weken) een monteur ingepland word, want dit gaat automatisch.
Maar die monteur is helemaal niet nodig want alles staat al helemaal klaar en gereed voor gebruik wanneer het signaal wordt omgezet van glasvezel naar koper, dat is het enige wat we nu vragen en de vraag was alleen hoe lang dat nog ging duren.
Al met al zijn we dalijk een maand verder, met ontzettend veel heen en weer gebel, een monteur (die alles heel goed en netjes heeft gedaan) https://about:blank weer een monteur (geen idee wat die nog voor ons kan doen want alles staat al) en nog steeds geen garantie dat het dan wel werkt.
Maar er wordt al wel betaald.
Sorry maar ik vind dat hier ontzettend onprofessioneel mee om wordt gegaan, en aan de telefoon horen we maar 1 ding en dat is: ja sorry meneer zo gaat dat nou eenmaal.
Ik hoop dat het snel wordt opgelost want normaliter hebben we nooit problemen gehad met KPN en alles is altijd netjes en vlot gegaan.
Rik van Gennip
Beste antwoord door Alex van KPN
Bekijk origineel