Vraag

klacht over klantenservice

  • 14 July 2021
  • 58 reacties
  • 930 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

58 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Klachten klantenservice, 

Ik heb er naar gekeken, ik zie dat de case wel loopt bij de afdeling klachten. Natuurlijk niet netjes dat je nog niet gebeld bent, ik ga daar melding van maken. Wel is er een ticket aangemaakt voor de juiste afdeling, de oplossing is dus wel in gang gezet.

Hanna: Nou het is gelukt denk k. Spotify staat eindelijk op free!, alleen ben ik er niet over gebeld. En ik kom nog steeds niet bij mijn kpn in mn abonnement om in te zien en te wijzigen. Kan jij zien of spotify nu wel geactiveerd staat in mijn kpn thuis..????????, ik hoop dat ik er nog over word gebeld. Was door klantreactie groningen kpn..

Hanna als het goed is heb ik hem geactiveerd op kpn thuis, maar in mn spotify app staat nog free.., weet niet of dat even duurt voordat er wel premium staat in je spotify app..?

Hanna: yes hij staat nu op premium weer spotify in de spotify app. Alleen in mijn kpn app kan ik het niet zien want k kom niet in mijn abonnement en opties. Hopen dat ie nu niet dubbel is geactiveerd. 😜

Ik wil graag verwijderd worden van het forum/topic…

 

gr

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Klachten klantenservice, 

Excuses voor de wat late reactie. Ik was zelf een aantal dagen weg en heb mijn collega's gevraagd om alles even in de gaten te houden. Kunnen we concluderen dat het probleem is opgelost? :smile:

Hanna: jah zo goed als.., ik had al eerder berichten gestuurd…

 

kan mijn profiel/topic nu verwijderd worden?

gr

Reputatie 7
Badge +13

@Klachten klantenservice, 

Het topic laten we liever staan. Ik zal voor jou jouw profiel verwijderen!