Ik heb op 9 September gebeld met KPN kreeg een medewerker Arjan aan de telefoon. Moest mijn TV en alles reseten. Het duurde te lang en moest toen terugbellen. Kreeg Sarah aan de telefoon.
Bleek dat er een monteur langs moest komen. Heb uitdrukkelijk gevraagd of deze GRATIS zou zijn en zij bevestigde dit.
Uit eindelijk kon er pas woensdag 11-9-2019 een monteur langs komen en bleek toe dat ik € 50,00 ervoor moest betalen. Zij tegen de monteur als ik dit teken ga ik akkoord met het bedrag wat dus niet zo is.
Heb weer KPN gebeld op donderdag 12 september. Gesproken met Hans Mulder (vriendelijke meneer)
Deze zou het opnemen met Sarah en ik zou door haar terug gebeld worden wat tot op heden niet heeft plaats gevonden.
Bel ik vandaag 20-09-29-19 krijg een een onbeschofte meneer aan de telefoon. Als ik naar zijn naam vraag zegt hij ik heet "DE HANS" oncapabel en absoluut niet KLANT VRIENDELIJK!
Mijn klacht is dat ik het absoluut niet eens ben met de € 50,00 die in rekening gebracht wordt op mijn rekening. Hij zei dat ik het toch maar moet betalen en op mijn volgende rekening zal verschijnen.
Toen ik tegen DE HANS zei dat ik na al die jaren mijn automatische incasso zal intrekken zei hij dat doe je maar.
Ben al zo lang klant bij KPN maar heb nu echt mijn twijfels .
*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt
Beste antwoord door Susan_
Bekijk origineel