Beantwoord

Klacht over kosten na wijziging

  • 7 March 2020
  • 7 reacties
  • 28 keer bekeken

Goedemiddag,

 

Na een aantal keren contact te hebben gehad met jullie inzake een simpele uitbreiding van mijn huidig abonnement ben ik toch zeer ontstemd over de gang van zaken!

 

Ik heb al jaren 2 telefoonabonnementen en daarnaast een Alles-in-1-pakket bij jullie lopen en ik vind dat hier best naar gekeken mag worden als trouwe klant.

 

In december heb ik contact opgenomen om mijn huidig pakket uit te breiden met ‘Ziggo buitenlands voetbal’ a €14,99 per maand en het overige ongewijzigd te laten.

Hier vanuitgaande verwacht ik een nieuw aangepast maandbedrag van €72,- + €14,99.

Nu is er een bedrag geïncasseerd van €106,99 en van €113,10 !!!!!!

 

Nu heb ik het laatstgenoemde bedrag laten storneren omdat er door jullie is aangegeven dat er correcties zullen gaan volgen, had beter eerst even moeten bellen voordat ik zelf dit bedrag ging laten terugstorten (maar dat is achteraf...)

 

Door foutieve afwikkeling van jullie kant voor mijn uitbreidingsverzoek pakket krijg ik nu ook nog €20,- incassokosten en waarschijnlijk nogmaals €25,- kosten, al met al een dure grap en verlies hierdoor mijn positieve gevoel over KPN.

 

Verder zou ik u willen per wanneer de mogelijkheid bestaat om mijn abonnementen op te zeggen, want ik ga een marktvergelijking maken om te bekijken of het elders goedkoper kan!

 

Met vriendelijke groet,

Stefan

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 20 March 2020, 21:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

U zult nu overgezet zijn op Hussel en daarmee een nieuw jaarcontract hebben, dus u zult nog 12 maanden moeten wachten... tenzij dat contract minder dan 14 dagen geleden ingegaan is, dan kunt u nog annuleren.

U betaalde 72 euro per maand, u had dus:

  • 100 mb internet
  • 2 tv ontvangers
  • opnemen
  • Spotify
  • telefonie

Bij Hussel kom ik dan uit op: € 47,50 voor internet, € 10,- voor eerste TV, € 5,- voor 2de, opnemen is gratis, € 8,99 voor Spotify en € 2,- voor telefonie. Maakt € 73,49. Daar zou dan dat 'Ziggo buitenlands voetbal’ bij moeten komen van € 14,99, maakt € 88,48.

Wat staat er allemaal nog meer bij u op de factuur dat u op een bedrag boven de 100 euro uitkomt? Heeft u ook mobiel van KPN? En was u dus Compleet?

Heb naast het Alles-in-1-pakket ook nog 2 mobiele nummers bij KPN

 

Maar deze worden apart gefactureerd

Ja mobiele en vaste diensten worden altijd apart gefactureerd

Reputatie 7
Badge +24

Maar deze worden apart gefactureerd

Maar dan had u dus wel het pluspakket erbij. Bij Hussel kost dat pakket € 6,99. Daar gaat € 5,- entertainmentkorting vanaf, dus effectief zou er dan dus € 1,99 boven op die € 88,48 komen.

U heeft verder geen Netflix ofzo? Of had u misschien FOX Sports? 

Hoi @Stefan1111 . Welkom op het forum.

Wat jammer dat een relatief simpele aanpassing voor dit soort ellende heeft gezorgd. Ik wil graag meekijken. Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven? 

 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.