Vraag

klacht over wifi en wegvallend internet

  • 27 May 2020
  • 31 reacties
  • 230 keer bekeken

Ongeveer 5,5 jaar heb ik op dit adres kpn compleet en nu hussel. Daarvoor woonde ik ergens anders. Maar sinds ik hier woon is de wifi en internetverbinding nog niet goed geweest. Er is al regelmatig een reset uitgevoerd wat oa tot gevolg had dat alle instellingen weer opnieuw ingesteld moesten worden. De afgelopen weken valt continu op meerdere apparaten  de internetverbinding weg terwijl het wifisymbool op vol staat.

Ik maak al gebruik van de experia wifi uitbreiding. 

Grasg krijg ik een oplossing anders wil ik echt praten over het opstappen bij kpn met zowel internet as lmobiel.

 

Als ik een klacht wil indienen via de site kom ik continue in de zelfde loupe terecht van de test. Dat vind ik erg onvriendelijk. 

 

Graag ontvang ik een goede oplossing 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

31 reacties

En aangezien ik ook nog geen antwoord krijg op mijn vraag hoe ik via de site een klacht kan indienen, ik kom nl steeds in de zelfde loupe.

Dan ga ik dat maar rechtstreeks doen bij het case management team. Dat mailadres heb ik nog uit de tijd dat kpn mijn verhuizing regelde met behoud  van nummer van Flevoland naar Friesland. Dat kon nl allemaal en ook dat zou goed komen. T is 1 drama gebleven.

Reputatie 7
Badge +15

@GuidoK Ik heb een aantal metingen uitgevoerd, vanuit de wijkcentrale naar de woning meet ik geen wegvallende verbindingen of wegvallend signaal. Het probleem lijkt zich dus binnenshuis voor te doen. Ik zou in dit geval graag een wifi monteur inplannen alleen kan ik dit pas doen na 1 juli vanwege de corona maatregelen. Ik heb helaas geen mogelijkheid om contracten kosteloos te beëindigen. 

Fijn dat u dat kunt regelen. Ik hoor graag wanneer t kan. Mocht t geen oplossing bieden dan is t voor mij klaar. Dan gaat er links of rechtsom een oplossing komen om te vertrekken bij kpn. Maar dit probeer ik nu nog 

Reputatie 7
Badge +15

@GuidoK De Experia wifi aansluiten op een adapter van de draadloze verbinding set is mogelijk maar wordt normaal gesproken niet geadviseerd. De verbinding kan hier erg instabiel van worden. Ik heb een aantal metingen uitgevoerd en tussen de wijkcentrale en de woning gaat niets mis, het signaal komt goed de woning binnen. Ook meet ik geen wegvallende verbindingen, het probleem lijkt zich dat ook binnen de woning voor te doen. Ik ben wel benieuwd waar de Experia wifi's precies staan en of de verbinding op alle plekken in de woning slecht is of op specifieke plekken. Ik heb geen mogelijkheid om contracten voortijdig te beëindigen of iets van die strekking, dus zou ik je graag via deze weg verder willen helpen. 

Reputatie 7
Badge +15

@GuidoK Het aansluiten van een Experia wifi op een adapter van een draadloze verbinding set wordt normaal gesproken niet geadviseerd. Dit kan namelijk verstoringen van het wifi opleveren. Ik zie ook dat er gepland onderhoud is op de wijkcentrale waarop je aangesloten bent. Deze werkzaamheden vinden vannacht plaats. Zou je morgen in de loop van de ochtend kunnen controleren en laten weten of je ook minder wegvallende verbindingen ervaart? 

Reputatie 7
Badge +15

@GuidoK Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!