Vraag

Klacht service KPN

  • 17 October 2020
  • 27 reacties
  • 235 keer bekeken


Toon eerste bericht

27 reacties

Hoi er is niemand meer geweest. Afgelopen maandag weer een medewerker aan de lijn gehad die mij vertelde dat dit schijnbaar een gewoonte is van monteurs en dat ze enorm veel van deze klachten gekregen hebben. Je kunt dus een afspraak maken en moet hiervoor thuisblijven maar ze kunnen niet met zekerheid zeggen dat er ook echt een monteur gaat komen dus daar ben ik niets mee opgeschoten. Inmiddels is w mij. WiFi snelheid beter geworden dus ik wacht maar even af wat er gaat gebeuren deze week als ik weer afspraken heb voor mijn werk waar ik WiFi voor nodig heb

Reputatie 2
Badge +3

Hmm, bizar. Zo zou het natuurlijk niet moeten zijn. Goed om te horen dat je wifi snelheid verbetert is. Mocht het tijdens het werken toch niet goed werken, laat het hier dan gerust weten. 

Reageer