Vraag

Klacht service KPN

  • 17 October 2020
  • 27 reacties
  • 235 keer bekeken

ik wil een klacht indienen betreft service KPN. Ik moet vanwege corona thuiswerken en mijn wifi is slecht waardoor ik van alles geprobeerd heb en eindigde bij 2 super wifi punten dus lekker kosten maken. 

nu heb ik nog steeds slecht internet en mocht ik afspraak (natuurlijk weer tegen betaling) maken voor monteur. zo gezegd zo gedaan. vandaag tussen 14.00 en 16.00 uur zou de monteur langs komen. zorg dat je klaar zit. ja het is nu 17.45 uur en geen monteur komen opdagen. dan maar naar het forum en online contact opnemen met een medewerker klantenservice. geef je netjes je naam, adres pc  huisnummer eindcijfers banknummer etc. door en ja gelukkig iemand op het forum online. wil je je vraag stellen wordt het al beëindigd voordat je vraag gesteld kan worden. afgehandeld. wat afgehandeld? ik heb mijn vraag niet eens mogen stellen. rook komt nu uit mijn oren vanwege de onprofessionele afhandelingen. kom je afspraken na. ik betaal genoeg per maand - zelf nog extra voor die vervelende versterkers en dan nog werkt het niet. monteur blijft weg. wat is dit voor kleutergedrag?


27 reacties

Hoi er is niemand meer geweest. Afgelopen maandag weer een medewerker aan de lijn gehad die mij vertelde dat dit schijnbaar een gewoonte is van monteurs en dat ze enorm veel van deze klachten gekregen hebben. Je kunt dus een afspraak maken en moet hiervoor thuisblijven maar ze kunnen niet met zekerheid zeggen dat er ook echt een monteur gaat komen dus daar ben ik niets mee opgeschoten. Inmiddels is w mij. WiFi snelheid beter geworden dus ik wacht maar even af wat er gaat gebeuren deze week als ik weer afspraken heb voor mijn werk waar ik WiFi voor nodig heb

Reputatie 2
Badge +3

Hmm, bizar. Zo zou het natuurlijk niet moeten zijn. Goed om te horen dat je wifi snelheid verbetert is. Mocht het tijdens het werken toch niet goed werken, laat het hier dan gerust weten. 

Reageer