Klantenservice is waardeloos! Haal te lage internetsnelheid

  • 6 July 2021
  • 36 reacties
  • 453 keer bekeken

ik ben sinds een maand bij kpn aangesloten, werk zelf ook bij kpn en ken de garanties die wij de klanten aanbieden, en dat word niet nageleefd op mijn adres, klantenservice gebeld meerdere malen, maar elke keer een *****, t lijkt wel alsof mijn collegas helemaal niks weten, en als er geen optie is willen ze ook niet hun best doen om iets te regelen, ik word hier zo moe van, ik behaal maar 60 mbit van de 210 wat binnen komt, ik wilde na meerdere pogingen proberen een monteur langs te laten komen, komen ze gelijk met ja dat gaat geld kosten, ja maar hallo!>? ik betaal toch en ik krijg toch 200mbit pakket? als dat niet geleverd word en ik het niet mbv klantenservice in orde kan maken heb ik toch verdomd recht op een monteur kosteloos? ik vind het scahndalig hoe naief en slecht onze klantenservice is, ik met verstand kan jullie vertellen dat de klantenservice geen haar beter is dan ikzelf qua kennis, geen moeite doen voor je klanten maar wel verkopen op service is verbeterd? SCHANDALIG

*Admin: Aangepast i.v.m. huisregels


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

36 reacties

Reputatie 7

Voor iPhone kun je deze proberen: Network Analyzer in de App Store (apple.com). 

Het probleem is dat die app naar mijn weten nergens toont wat de veldsterkte is en het is nu net die veldsterkte die alles bepalend is in de analyse.

Reputatie 7
Badge +11

Ik las ergens iets over dat er op het modem is ingesteld dat beide frequentiebanden gebruikt worden, maar er wordt ook Superwifi gebruikt. Staat de wifi op het modem aan of uit? Bij een V10a mag ie in een aantal gevallen inderdaad aan blijven staan maar de OWL-firmware is nog niet landelijk uitgerold naar mijn weten. Bij de rest van de modems moet de wifi daarop uitgeschakeld worden als er Experiawifi of Superwifi gebruikt wordt.

Reputatie 7
Badge +10

Voor iPhone kun je deze proberen: Network Analyzer in de App Store (apple.com). 

Het probleem is dat die app naar mijn weten nergens toont wat de veldsterkte is en het is nu net die veldsterkte die alles bepalend is in de analyse.

Hier wel hoor, bovendien sorteert die het lijstje in beste signaalsterkte bovenaan.

Reputatie 7

Voor iPhone kun je deze proberen: Network Analyzer in de App Store (apple.com). 

Het probleem is dat die app naar mijn weten nergens toont wat de veldsterkte is en het is nu net die veldsterkte die alles bepalend is in de analyse.

Hier wel hoor, bovendien sorteert die het lijstje in beste signaalsterkte bovenaan.

En kan je dan ook aflezen hoe sterk dat signaal is? M.a.w. het aantal dBm.

Reputatie 7
Badge +10

Ja, precies dat.

Reputatie 7

Ja, precies dat.

Dat is mooi, ik ken apparatuur van Apple niet want Apple staat bij ons op de lijst van verboden leveranciers.

Een screenshot zou welkom zijn.

Reputatie 7
Badge +10

Oh, ik heb ook geen Apple hoor, alleen schermafdruk onder Android 11.
Maar lijkt me voor hetzelfde appje onderling geen verschil ?    iOS   vs.   Android

 

 

Reputatie 7

Thanks, ik dacht dat jij reageerde in de context van het gesprek en het dus over die app op een iPhone had.

Reputatie 7
Badge +11

Maar lijkt me voor hetzelfde appje onderling geen verschil, iOS vs. Android.

Volgens mij laat Apple het niet toe om dergelijke wifi-info uit te lezen waardoor apps dit niet kunnen. Ik weet bijvoorbeeld dat Wifiman op Android heel uitgebreid is in vergelijking tot de versie op iOS. Hoe of wat precies durf ik niet te zeggen, ook hier komt Crapple de deur niet in.

Reputatie 7
Badge +10

OK, dus kennelijk onderling toch wat grotere verschillen?
Bepaalde info wordt echter ook niet meer in jonge versies Android getoond, (ik gebruik versie 11).

Krijg je een mededeling over. Bijvoorbeeld:
 

 

(Hier ook geen Cr-Apple spul).

Reputatie 7
Badge +17

De TS heeft in een privébericht aangegeven dat dit draadje gesloten mag worden. Bij deze het afsluitende bericht.Â