Korting bij verlengen abonnement

  • 3 October 2021
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

Als ik alles zo lees, dan denk ik ook serieus aan overstappen. Een korting bij abonnement verlengen krijg je niet, hoewel ze dit wel aanbieden bij aanvang ( verkoop smoesje ) Ik ga me in ieder geval serieus oriƫnteren naar nieuwe provider. Budget Energie lijkt mij wel wat, ook via KPN.

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Anonymous 2 jaar geleden

Als ik alles zo lees, dan denk ik ook serieus aan overstappen. Een korting bij abonnement verlengen krijg je niet, hoewel ze dit wel aanbieden bij aanvang ( verkoop smoesje ) Ik ga me in ieder geval serieus oriƫnteren naar nieuwe provider. Budget Energie lijkt mij wel wat, ook via KPN.

Hallo @rgtverhĀ verlengen hoeft ook helemaal niet als je tevreden bent met wat je nu hebt en als verlengen geen voordeel voor je oplevert.

Mocht je serieusĀ overwegen over te stappen naar de door jou genoemde provider, dan heb je misschien een budget-prijs, maar dan krijg je ook een budget service. Dus overweeg alles goed voordat je eventueel overstapt.

Succes met je beslissing.

Ā 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Als ik alles zo lees, dan denk ik ook serieus aan overstappen. Een korting bij abonnement verlengen krijg je niet, hoewel ze dit wel aanbieden bij aanvang ( verkoop smoesje ) Ik ga me in ieder geval serieus oriƫnteren naar nieuwe provider. Budget Energie lijkt mij wel wat, ook via KPN.

Hallo @rgtverhĀ verlengen hoeft ook helemaal niet als je tevreden bent met wat je nu hebt en als verlengen geen voordeel voor je oplevert.

Mocht je serieusĀ overwegen over te stappen naar de door jou genoemde provider, dan heb je misschien een budget-prijs, maar dan krijg je ook een budget service. Dus overweeg alles goed voordat je eventueel overstapt.

Succes met je beslissing.

Ā 

Reputatie 7
Badge +24

Als ik alles zo lees, dan denk ik ook serieus aan overstappen. Een korting bij abonnement verlengen krijg je niet

Logisch toch? Wat heeft dat voor zin om alle klanten ieder jaar zomaar korting te geven? Dan kunnen ze net zo goed de normale prijs omlaag doen.

hoewel ze dit wel aanbieden bij aanvang ( verkoop smoesje )

Klopt, dat is om nieuwe klanten te lokken. Dat heeft wel zin.Ā 

Ik ga me in ieder geval serieus oriƫnteren naar nieuwe provider. Budget Energie lijkt mij wel wat, ook via KPN.

Via het netwerk van KPN. Maar is niet hetzelfde. De naam zegt het al: budget. Er is op van alles bespaart. Allerlei dingetjes die je bij KPN hebt, die heb je daar niet bij. Welke dat zijn kom je pas na overstappen achter.