Beantwoord

KPN Box 12?

  • 27 May 2020
  • 29 reacties
  • 6376 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

29 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ik betaal 110 euro per maand ga er maar vanuit dat de router daarin verrekend is.

Ja... een router die 10 jaar en liefst langer mee gaat. Die zit daar in verrekend. Niet elke 2 jaar een router.

Prima review, helaas deelt KPN nog steeds de oude box uit.

Afgelopen week met oud en nieuw hebben we hier een paar dagen zonder Internet, TV en telefoon gezeten omdat de box (een Experia 10A) stuk ging. Dit na een opwaardering naar KPN Hussel 200. Ik kreeg een nieuwe box weliswaar op zaterdag gebracht (super service, dat wel) en wat zat er in de doos? De Experia 10, dus een mooie review maar een illusie dit verhaal, alleen voor nieuwe klanten blijkbaar. Overigens hebben de buren op mijn advies ook een opwaardering naar KPN Hussel 200 gedaan, daar ligt het Internet er nu ook al een paar dagen uit, hoogst waarschijnlijk krijgen zij over drie dagen dit is a.s. vrijdag weer internet, afwachten. Ik loop voorlopig maar gebukt door de straat.

Reputatie 7

Wees blij dat je een Experia Box V10 hebt gekregen, dat is mijns inziens nog altijd de beste Experia Box die KPN ooit op de markt heeft gezet, beter dan de V10a en V12.

Reputatie 3
Badge +2

Ik heb ook een V12 gehad, maar met de vraag of ik een V10 in plaats daarvan kon krijgen was het antwoord “nee”. Nieuw is niet altijd per definitie ook beter.