Beantwoord

KPN Box 12 standaard wachtwoord wijzigen

  • 9 June 2020
  • 30 reacties
  • 24542 keer bekeken

Ik ben een nieuwe gebruiker van KPN en heb de nieuwe Box  12 als modem. Het lukt niet om het standaard wachtwoord te wijzigen  daar  bij de keuze van het modem wat moet gewijzigd worden Die nieuwe Box 12 niet bijstaat.

Mijn vraag is: hoe dit aan te pakken, graag uw advies.

Hier voor mijn dank.

 

Admin: eigen topic voor je gemaakt

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 11 June 2020, 11:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

30 reacties

Jan, 

Bedankt voor je reactie modemwachtwoord is toch wat achter admin password staat?

Jan, 

Bedankt voor je reactie modemwachtwoord is toch wat achter admin password staat?

Inderdaad @Ommer 

Ik kan uberhaupt niet inloggen want de pagina is niet bereikbaar. Ik toets in de adresbalk in  http://192.168.2.254/ en krijg de volgende melding:

Deze pagina is niet bereikbaar

192.168.2.254 liet te lang op reactie wachten

Probeer het volgende:

ERR_CONNECTION_TIMED_OUT

 

Ben uiteraard gewoon verbonden met internet. Anders zou ik dit niet kunnen posten. Gewoon op een bekabelde enkele pc aan de zwarte KPN box 12.

 

gr,

Wanzl

Reputatie 7
Badge +9

@Wanzl203 uit een ander topic. 

@NextJan

Ik heb vandaag met hetzelfde probleem te maken gehad, kon niet inloggen in mijn v12 modem, met de KPN gebeld, geen oplossing gevonden.  Zojuist vond ik op een of andere site het advies om het modem te benaderen met:

https://192.168.2.254/2.0/gui/#/access-control/user

En toen lukte het inloggen wel!

Waarom weet KPN dit niet??

Nope. Zelfde verhaal, zelfde melding.