KPN FON problemen

  • 25 November 2019
  • 66 reacties
  • 1508 keer bekeken
KPN FON problemen

Toon eerste bericht

66 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo beste mensen. Ik heb al jullie reacties samengevoegd in dit topic. Zoals je leest in het startbericht zijn er wat problemen met KPN FON. Het wordt nu onderzocht en zodra we meer weten plaatsen we hierover een update in dit topic. 

Hallo,

 

mijn KPN Wifi account is geblokkeerd zonder dat ik er ooit gebruik van gemaakt heb. Ook krijg ik geen inlog pagina als ik verbind met een KPN Fon netwerk. Wat kan ik doen?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ok dank voor deze actie! 

Kpn Fon werkt nu weer voor mij. Na overleg, technische reset gedaan door KPN.

Hier hetzelfde probleem met kpn fon staat op geblokkeerd. Heb vanmorgen ongeer een half uur aan de telefoon gezeten. Ze hebben zelfs in mijn modem gekeken. Kpn fon staat gewoon aan. En op de website staat hij op geblokkeerd. Dus we wachten maar af wat er aan de hand is. Erg raar ze zullen wel een storing hebben denk ik heb zelf ook al alles geprobeerd. Modem naar fabrieksi instelliingen gezet. Niew account aangemaakt bij kpn fon. Maar hij blijft op geblokkeerd staan. We wachten maar af. Mvg piet

Reputatie 7
Badge +25

Vooralsnog heb ik geen nieuwe update. Mocht daarin iets veranderen dan laten we het weten.

Bij mij werkt het inmiddels weer probleemloos 

Reputatie 4
Badge +3

Bij mij werkt het, ook weer.

Maar wat de oorzaak was blijft een ?

Ik denk zelf aan een fout / bug in de registratie van het wifi account.

Reputatie 7
Badge +30

Goed om te horen, Fon-probleem, Real1ty.. We zien hier ook dat het probleem is verholpen. Wat nu uiteindelijk het probleem was, is ons niet meegedeeld.

Ik krijg nog steeds geen login scherm wanneer ik met KPN Fon verbind, ook staat mijn account nog altijd op geblokkeerd.

 

EDIT: Kan nu inloggen, maar mijn account is nog steeds geblokkeerd.

Mijn KPN Fon account blijft maar op geblokkeerd, kan iemand dit helpen op te lossen?

Hier lukt het nu.

Reputatie 7
Badge +21

@Lucas De B, wat raar! Wil je dan jouw Forum profiel even aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Dan moeten we even verder kijken!

@Lucas De B, wat raar! Wil je dan jouw Forum profiel even aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Dan moeten we even verder kijken!


Hallo Susan,

Bij mij hetzelfde, het werkt ook nog niet. Dus FON aangezet en blijft op geblokkeerd/opgeschort staan.

Zou u daar naar kunnen kijken a.u.b.?

Ik heb vanochtend mijn KPN FON account aangemaakt, maar wat ik ook probeer, mijn KPN FON account blijft op geblokkeerd staan. Heb contact met de chat gehad, maar daar konden ze me ook niet helpen. De KPN FON functie is voor mij een belangrijke reden om niet over te stappen naar Ziggo

Hallo @spooky299 , KPN Fon zou gewoon goed moeten kunnen werken, zelf weet ik er weinig van omdat ik als Telfort-klant er nog geen gebruik van kan maken.

Ik weet wel als ex-klant van Ziigo dat Ziggo ook iets dergelijks heeft en in de regel goed werkt.

Wacht s.v.p. de reactie van een moderator of ander forumlid af.

Succes.

P.S. heb je KPN Fon wel in je modem aangezet?

 

 

Jan-D, ja modem staat aan en geactiveerd voor KPN FON

Reputatie 7
Badge +24

! Wil je dan jouw Forum profiel even aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Dan moeten we even verder kijken!


Hallo Susan,

Bij mij hetzelfde, het werkt ook nog niet. Dus FON aangezet en blijft op geblokkeerd/opgeschort staan.

Zou u daar naar kunnen kijken a.u.b.?

Ik zie dat de blokkade nog staat inderdaad, zou je de FON optie op je modem weer aan willen zetten? Dan zou het weer moeten werken. :) 

 

Ik heb vanochtend mijn KPN FON account aangemaakt, maar wat ik ook probeer, mijn KPN FON account blijft op geblokkeerd staan. Heb contact met de chat gehad, maar daar konden ze me ook niet helpen. De KPN FON functie is voor mij een belangrijke reden om niet over te stappen naar Ziggo

 

Ook voor jou hetzelfde verzoek. Als ik het goed zie hebben jullie beide de Experiabox V10 en niet de V10 A. Dit klopt? 

 

Ik heb ingelogd via de webbrowser op de experiabox (http://192.168.2.254/). De Fon optie staat op aan. Verder werkt het schuifje via de link die je stuurt niet, want als ik de pagina refresh staat ie weer in de disabled stand. Ik heb Fon ook met de servicetool al ingesteld (meerdere keren) en die zegt dat Fon aan staat

Ik heb alle opties geprobeerd die ik op Internet kon vinden

Klopt idd dat het de V10 is en niet de V10A, dus het zou moeten werken

 

! Wil je dan jouw Forum profiel even aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Dan moeten we even verder kijken!


Hallo Susan,

Bij mij hetzelfde, het werkt ook nog niet. Dus FON aangezet en blijft op geblokkeerd/opgeschort staan.

Zou u daar naar kunnen kijken a.u.b.?

Ik zie dat de blokkade nog staat inderdaad, zou je de FON optie op je modem weer aan willen zetten? Dan zou het weer moeten werken. :) 

 

Ik heb vanochtend mijn KPN FON account aangemaakt, maar wat ik ook probeer, mijn KPN FON account blijft op geblokkeerd staan. Heb contact met de chat gehad, maar daar konden ze me ook niet helpen. De KPN FON functie is voor mij een belangrijke reden om niet over te stappen naar Ziggo

 

Ook voor jou hetzelfde verzoek. Als ik het goed zie hebben jullie beide de Experiabox V10 en niet de V10 A. Dit klopt? 

 


Staat aan en het werkt nog niet.

Het is de V10.

Reputatie 7
Badge +24

Dan ga ik weer bezig met de ontwerpers hier. We komen erop terug. 

Reputatie 3
Badge

Ik wilde weer eens proberen om in te loggen op KPN FON wat sinds de update van een paar jaar geleden zo goed als niet meer werkt bij mij maar krijg nu de melding dat mijn account is opgeschort. Gebruikersnaam onthouden aanvinken heeft geen nut want ook dat gebeurd niet. Is het nu helemaal klaar met FON of ben ik de enige met FON problemen?

Reputatie 7
Badge +24

@spooky299 en @Dirk vdk. Terugkoppeling gehad. Zouden jullie dit opnieuw willen proberen? Eventueel hier opnieuw aan willen zetten? 

@spooky299 en @Dirk vdk. Terugkoppeling gehad. Zouden jullie dit opnieuw willen proberen? Eventueel hier opnieuw aan willen zetten? 


Het werkt nu.

Heel erg bedankt voor de hulp!

 

Dirk

Reputatie 7
Badge +24

@spooky299 en @Dirk vdk. Terugkoppeling gehad. Zouden jullie dit opnieuw willen proberen? Eventueel hier opnieuw aan willen zetten? 


Het werkt nu.

Heel erg bedankt voor de hulp!

 

Dirk

Top! @spooky299 bij jou ook? 

Reageer