Gisteren contact gehad met helpdesk van KPN. Dit ivm slecht/niet functioneren van Wifi via de experia box V 10 A. Na een kwartier naar vervelende muziek te hebben geluisterd eindelijk iemand aan de lijn. Ik heb mijn klachten geuit maar halverwege gesprek valt de telefoonverbinding weg. Je verwacht dat ze dan wel terugbellen maar helaas niet het geval. Dus maar met de 06 (zodat ze terug konden bellen op vaste lijn) wederom helpdesk gebeld en wederom een kwartier naar vervelende muziek moeten luisteren. Eigenlijk weer iemand aan de lijn gekregen. Op mijn vraag waarom ik niet wordt teruggebeld is het antwoord dat het druk is en bij verbreken van de verbinding de operator verder gaat met de volgende klant. We waren nog in gesprek geeft ik aan!!
Helaas niets aan te doen, en op haar vraag of ik het probleem met haar wil bespreken of met de medewerker uit het eerste gesprek geeft ik aan voor het laatste te kiezen om maar niet weer het hele verhaal te moeten uitleggen. Mij wordt verteld dat ze terug zal bellen maar helaas niet meer van gehoord. Ik geeft ca 1100 euro per jaar uit aan internet. Ik ben ivm thuiswerken van internet afhankelijk. Ik verwacht meer service en beraad me op het overstappen naar andere provider als dit voor eind van volgende week niet is opgelost. Ik zal via dit forum en andere media geïnteresseerden over het vervolg op de hoogte houden.