Beantwoord

KPN Netwerk heeft het glasvezelpunt in een gedeelde meterkast aangesloten, hoe nu verder?

  • 21 June 2022
  • 33 reacties
  • 649 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

33 reacties

Reputatie 1

De email met ‘Maak de afspraak’ link voor monteur afspraak, werkt na 3 weken niet meer. Graag advies

Een monteur komt ook langs over 3 weken.

Ik kan zelf wel eerder, maar KPN niet. Voor mij geen probleem overigens, ik ben al blij dat er een monteur langskomt. 

Je had toch een afspraak staan, of heb je die toen niet gemaakt en dacht je ik wacht tot….., monteurs afspraken verlopen inderdaad na een tijdje, dan word het ticket gesloten en kan je weer van voor af aan beginnen.

Reputatie 1

De afspraak is geweest en het aanleggen van de bekabeling vergde overleg met eigenaar en beheerder van het pand. Inmiddels gekregen en ik zou graag in overleg treden met een monteur voor de aanleg van de kabelgoot door het pand. @Bram_ kan jij even meekijken?

Dat is een ander verhaal, je hebt dus nogmaals de monteur nodig.

Dan is @Bram_ Inderdaad degene die je nodig hebt om dat te regelen.

Reputatie 7
Badge +17

@internetwerkttochaltijd ik heb de eerstvolgende beschikbare monteur voor je ingepland. 

In dit geval is dat aanstaande maandag tussen 08:00 en 10:00. Je krijgt hier bevestiging van via de gebruikelijke kanalen. Bevestig je hier dat je deze ontvangen hebt?

Reputatie 1

Bij deze bevestigd @Bram_ 

Reputatie 7
Badge +17

@internetwerkttochaltijd hoe staat het er nu voor? Is alles werkend?

Reputatie 1

Vorige monteur gaf aan dat het leggen van de kabel naar mijn appartement gratis zou zijn, deze monteur gaf aan dat dat toch echt 17.50 euro per kwartier was. Afijn, half uur betaald werk dan maar zodat het net acceptabel door het trappenhuis loopt. Aansluiting werkt, ben nu dus benieuwd naar de eerste factuur en of die klopt.