Vraag

KPN Super Wifi

  • 4 December 2020
  • 16 reacties
  • 151 keer bekeken

Waarom worden loyale ( 15 jaar) klanten niet beloond? Mijn dochters hebben op de eerste etage en op zolder waardeloze WIFI maar als ik KPN Super WIFI wil mag ik € 100 betalen terwijl nieuwe klanten dit gratis krijgen!

Ik word haast gedwongen over te stappen naar de concurrent. Begrijp deze bedrijfsvoering niet. Loyale klanten moet je koesteren.

Zegt de medewerker aan de telefoon nog doodleuk dat ik dan maar over moet stappen....Mijn kinderen moeten voor school nu veel via Zoom doen, dan is goede Wifi essentieel.  Dus KPN gaan we dit oplossen??


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 7

Dergelijke aanbiedingen zijn alleen voor nieuwe klanten en dat is maar goed ook want de abonnementsprijs zou wel heel erg hoog worden als iedereen maar dergelijke aanbiedingen kan krijgen. Ik hoop dat je begrijpt dat dergelijke aanbiedingen uiteindelijk door de abonnee betaald worden en dat wij als abonnee dus opdraaien voor de aanbiedingen.

Laten we het dus vooraal bij één keer houden (bij het afsluiten van een nieuw abonnement) en niet een periodiek terugkerend fenomeen.

Reputatie 4
Badge +1

Iedereen heeft in begin van zijn abonnement een actie korting of aanbieding gehad. Die verschillen per jaar. Nu kunnen mensen kiezen uit korting voor aantal maanden of superwifi punten.

 

Ook u heeft in begin van uw abonnement een kort gehad of aanbieding. Als kpn iedereen ieder jaar korting of aanbieding moet gaan geven gaat de prijs gewoon omhoog. Dus betaald u het uiteindelijk zelf. 

Dan weet ik wat me te doen staat!

Reputatie 7
Badge +24

Dan weet ik wat me te doen staat!

U kunt ze hier bestellen: 

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1363412/2-kpn-superwifi-puntenstartpakket/

www.ziggo.nl

 

Reputatie 7
Badge +24

Die doet precies hetzelfde als KPN: nieuw klanten krijgen ze gratis, bestaande klanten niet.

Daarom word ik daar nieuwe klant

Badge +19

Kpn is de enige provider die de perfecte oplossing gratis weggeeft bij slecht wifi. Je krijgt bij een snelheid onder de 20Mbit/s 2 wifi versterkers gratis. Die moeten bekabeld aangesloten worden aan de experiabox. Beter kan je het niet hebben of dacht je dat je slecht wifi draadloos perfect kan maken??

Daar is KPN super wifi draadloos toch voor bedoelt?

 

Badge +19

Ook jij laat je gek maken door reclame. Wees toch verstandig! Je hebt altijd een behoorlijk verlies van de snelheid en stabiel is het nooit. En als je dochters (gaan) gamen hebben ze er ook weinig aan.

Zo goed is die super wifi ook weer niet hoor, als het werkt zit je goed maar als er een storingsbron tussen zit heb je nog weinig tot niks, draadloos aan elkaar verbinden betekent dat je hem op de helft moet zetten om het goed door te kunnen sturen, bedraad met de experia wifi kun je ze 100 meter uit elkaar zetten en werkt altijd.

draadloos bedoel je?

 

Badge +19

Bedraad kan je ze ver van elkaar zetten. draadloos max. een meter of 6. We snappen echt wel dat het geen aantrekkelijk idee is om kabels te moeten trekken maar @Doornekamp33 en ik strijden hier om er voor te zorgen dat iedereen gewoon een goed thuisnetwerk heeft en dat doe je echt bekabeld.

Reputatie 1
Badge

Daar waar mogelijk is bedraad altijd een veel betere oplossing dan draadloos inderdaad. Alleen de communicatie naar het (eind)apparaat zou draadloos moeten zijn als een draadje niet kan, bijvoorbeeld een mobiele telefoon. 
De rest zoveel mogelijk bedraad.

 

@Joep1965  bedoeld dit net als ik zei de gek@Joep1965 natuurlijk ook, de zenders altijd bedraad aansluiten, waar een wil is is een weg, eigen ervaring na een hoop ellende met dezelfde valkuilen die men nog steeds maakt, de devolo en draadloos door zenden, is het net niet of werkt even lekker denk je he he voor elkaar, tot de buren een nieuwe ledlamp kopen en de overkant een nieuwe magnetron instaleren, weer gezeur.

 

Nu al een paar jaar tevreden met draad, en nooit problemen, hele huis en tuin afgedekt op 5Ghz en altijd contact.

 

Reputatie 7
Badge +10

….of dacht je dat je slecht wifi draadloos perfect kan maken??

Daar is KPN super wifi draadloos toch voor bedoelt?

 

Dezelfde obstakels waar “gewoon” WiFi mee te maken heeft, gelden natuurlijk ook voor "SuperWiFi”.
Ze maken van dezelfde draadloze technieken en bandbreedtes gebruik. Heb je nauwelijks / geen connectie met gewoon WiFi, heb je net zo goed erg veel verlies of geen connectie met SuperWiFi.  Houd dat soort voor de hand liggende scenario's voor bepaalde omstandigheden altijd in het achterhoofd bij het opzetten van een netwerk.

Bijvoorbeeld binnen mijn eigen woning waar ik een verdieping hoger in een leefruimte daar ook al prima WiFi heb, van de “eigen” router “eronder”, voegt zo'n SuperWiFi “draadloos” niets toe.
(Upload via SuperWiFi is zelfs trager, dan rechtstreeks via de WiFi van mijn eigen router).

Voor hele specifieke set-ups kunnen ze echter wel degelijk een uitkomst zijn.
Zie bijv. reactie < HIER > en vervolgreacties.