Beantwoord

KPN Thuis app

  • 1 November 2020
  • 3 reacties
  • 58 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik maak al enige tijd gebruik van de KPN thuis app en beheer hiermee mijn Wifi netwerk. Ik maak gebruik van 2 wifi versterkers die door KPN aan mij beschikbaar zijn gesteld. Alles werkt prima, de wifi-dekking is nu in heel mijn huis en tuin perfect. Mijn vraag is waarom zie ik in de KPN Thuis app het apparaat niet waarmee ik de app beheer ? Ik zie dus alle op mijn wifi netwerk aangesloten apparaten behalve de mobiele telefoon waarmee ik het netwerk beheer. Zodoende kan ik niet nagaan of het toestel waarmee ik het netwerk beheer ook op het eigen netwerk zit.

icon

Beste antwoord door Swag001 6 November 2020, 16:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Swag001, is dat toevallig een iPhone? Want in dat geval kun je de oplossing in dit topic vinden. Mocht het een ander apparaat zijn ben ik wel heel benieuwd. 

Reputatie 1
Badge

Dag @Bart_Z , het probleem dat ik had was met een Android toestel, Nokia 7.2 .

Het probleem is kort na mijn melding opgelost en nu enkele dagen geleden geen probleem meer ondervonden.

Reputatie 7
Badge +20

Fijn dat het toestel nu zichtbaar is. Mocht er nog weer iets zijn, laat het dan horen wij wel weer van je.Â