Beantwoord

KPN Thuis app laat geen gegevens meer zien

  • 20 May 2022
  • 29 reacties
  • 835 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

29 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@yvogor Heb je het nieuwe modem al ontvangen? En zo ja, hoe is de verbinding hiermee?

Reputatie 2

Goedemorgen, het antwoord heeft even op zich laten wachten. De dag dat iemand een ander modem (lees geen nieuwe want hergebruikt) ontvangt, kan er nog geen impact bepaling gedaan worden of iets verbeterd is.

 

En hoe gaat het nu, bijna drie weken verder? We hebben weer dezelfde problemen. Afgelopen nacht wakker geworden door het knipperende licht van de super wifi bij ons op de slaapkamer. Vanochtend niks bereikbaar via de thuis app (geen modem geen super wifi), alles super wifi punten op oranje. 

 

Drama. Dat is het enige woord wat ik ervoor over heb. En dat KPN niet verantwoordelijk is voor de wifi, joh prima. Maar zoals ik al eerder zei, dan moet KPN daar ook niet mee te koop van lopen en daarmee gaan adverteren. 

 

Ik overweeg serieus om naar een andere provider over te stappen. Want iets zeggen (beste wifi thuis) en daadwerkelijk waarmaken in houding en gedrag is ver te zoeken. 

Reputatie 7
Badge +15

@yvogor Ik zie dat er ondertussen een monteur is geweest die de verbinding nagekeken heeft. 

Klopt het dat de verbinding nu beter is dan dat hij was? 

Reputatie 2

@yvogor Ik zie dat er ondertussen een monteur is geweest die de verbinding nagekeken heeft. 

Klopt het dat de verbinding nu beter is dan dat hij was? 

De update heeft even op zich laten wachten. Ik wilde eerst zeker weten of alles blijft werken zoals hoort. En ja, het werkt allemaal! De monteur heeft goed werk verricht. Blijkbaar werden oude SSID gegevens elke nacht ingeladen, waardoor er meerdere netwerken naast elkaar bestonden in huis. Normaal gesproken zouden de superwifi punten met het terugzetten naar fabrieksinstellingen alle SSID gegevens vergeten, maar dat gebeurde dus niet. Waarom dit niet gebeurd, blijft een raadsel. De monteur heeft nu alle oude SSID gegevens "verwijderd" en een nieuw netwerk opgezet. Dit werkt stabiel en we zijn blij dat het opgelost is.

 

Â