KPN zet vol in op het KPN-merk

  • 10 January 2019
  • 154 reacties
  • 20079 keer bekeken


Toon eerste bericht

154 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Hoi Galdor. Meer gedetailleerde informatie betreffende de migratie (zoals MB's delen) zal in de loop van de komende weken bekend gaan worden. Dan zullen we ook die informatie hier (en op het Telfort forum) gaan delen natuurlijk.

We zullen het rustig afwachten bedankt voor de update @Paul_ 

De migratie heeft wat voordelen heb ik elders gemeld.

Ik merk ook diverse problemen, bij mijzelf waren diverse kortingen verdwenen waardoor mijn mobiel abonnement duurde leek te worden, gelukkig is dat opgelost het was blijkbaar een weergave fout in Mijn Telfort, onderhuids zal het met de migratie te maken hebben. Zo ook dat plots bij een aantal klanten hun combivoordeel lijkt te zijn verdwenen. Dat is zojuist aan het licht gekomen mogelijk ook een wergave fout, hoewel bij 1 klant al meer dan verwacht is afgeschreven.

 

Practisch nadeel ik moet blijkbaar een half jaar mijn KPN gaan raadplegen in zake mobiel en Mijn Telfort in zake internet en tv.

Wie zegt dat dat een half jaar duurt?

Op 26 januari 2020 wordt Mobiel geïntegreerd in KPN en medio 2020 Thuis, dat hoeft geen half jaar te zijn, maar het kan ook langer dan een half jaar vanaf nu duren. We merken het vanzelf.

Nu is de webmail al goed geïntegreerd, vannacht ontvangen en kan behalve via de Telfort-pagina ook via de KPN-pagina bij de webmail inloggen.:relaxed:

Reageer