Beantwoord

LAN instellingen en internet verbiding met wachtwoord? blijven staan na reset

  • 31 January 2020
  • 4 reacties
  • 195 keer bekeken

Experiment box met behulp van KPN services desk gereset.

direct na reset ingelogd met kabel tussen modem en computer.

er staan nog steeds 7 LAN instellingen in. Niet van ons, behalve die van de zonnepanelen.

ook is er in het tabblad internet een gebruikersnaam en wachtwoord? Niet van ons!

Hoe kunnen we het genoemde verwijderen?

icon

Beste antwoord door Lisa 4 February 2020, 19:09

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Loes je Welkom op ons Forum! Na een harde reset worden alle instellingen van het modem teruggezet naar fabrieksinstellingen. Nu begrijp ik uit je verhaal dat er 7 apparaten verbonden lijken te zijn met het modem na deze reset. Ook kloppen gebruikersnaam en wachtwoord niet? Zijn deze na de reset niet gelijk aan ‘wat op de sticker’ van het modem staat? Je kan in de webinterface de gebruikersnaam en het wachtwoord wijzigen. Hoe je dit precies doet, kan ik zo niet zeggen, want ik weet niet welke Experiabox je hebt. Hier de vraag: Welk modem heb je? 

Hallo Lisa,

 

Het is een Experiabox V10. 

De vraag is: op welke manier kunnen de LAN-instellingen worden verwijderd?

Alvast bedankt voor de oplossing.

Reputatie 7
Badge +17

@Loes je Wat bedoel je precies met LAN- instellingen? 

‘LAN-instellingen’ is de paraplu/noemer waar verbindingsinstellingen voor de Experiabox instaan en aangepast kunnen worden. Dit zijn o.a. de verschillende LAN-instellingen voor de V10 Experiabox zoals je deze terug vindt in de webinterface.

  • DHCP
  • DDNS
  • UPnP IGD
  • SNTP
  • Poort forwarding - IPv4
  • Poort forwarding - IPv6
  • DMZ
  • ECO
  • Herstart/Reset naar fabrieksinstellingen
  • Accountmanagement
  • Mirror configuratie
  • IPv6
  • DNS

Als ik jou was zou ik op Herstart/Reset van fabrieksinstellingen doen, dan wordt alles teruggezet naar standaard. Dit zou overigens ook al gebeurd moeten zijn toe je de V10 een harde reset gaf. 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +17

@Loes je Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag

Reageer