Vraag

Lang bezig met glasvezel, hoe lang gaat het nog duren?

  • 5 January 2022
  • 30 reacties
  • 298 keer bekeken

Badge

Wij zijn sinds 2 november bezig om over te stappen op glasvezel. Na 2 afspraken met KPN Netwerk kwam er de 3de keer wel iemand opdagen om de glasvezelkabel naar binnen te leggen. Nu hebben wij ook al 3x een monteur over de vloer gehad van KPN, maar helaas nog steeds geen glasvezel. Wij hebben ondertussen 2x een klacht ingediend. 1ste keer telefonisch afgedaan met Wij kunnen u niet helpen. 2de klacht kunnen ze ook niets mee, want het ligt niet aan KPN, maar aan KPN Netwerk zeggen ze nu. Ben er echt helemaal klaar mee. Ben benieuwd hoe lang het nu nog gaat duren, anders wordt overstappen echt een optie.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

30 reacties

Badge

Hoi Alex, ik laat het je maandag even weten hoe het gegaan is. Misschien is er zelfs wel een compensatie in de vorm van superwifi 😉

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Alex, ik laat het je maandag even weten hoe het gegaan is. Misschien is er zelfs wel een compensatie in de vorm van superwifi 😉

Ik weet even niet of het in de vorm van SuperWiFi is, maar ik denk wel graag mee. :wink: Laten we dit eerst maar even oplossen, dat is het belangrijkste voor nu! 

Badge

Goedemorgen Alex, helaas voor de 5de keer een monteur geweest die niets heeft kunnen doen. Terwijl aan de telefoon verzekerd was dat het opgelost was. 

Reputatie 3
Badge +2

Je zal in hetzelfde soort schuitje zitten als ik. Ik weet niet of het een landelijk probleem is dat de XGS-PON kastjes niet leverbaar zijn, maar dat zou een optie zijn.

2 van mijn buren konden echter wel aangesloten worden, maar die hadden contact gehad met iets anders denk ik.

Als je een XGS-PON kastje moet hebben (=nieuw aangelegde glasvezel denk ik meestal?) dan moet KPN Netwerk dat doen schijnt.

Die kun je bellen op:   0880 06 37 44

Die kunnen de aannemer bellen. afhankelijk of je een aannemer hebt voor laagbouw of hoogbouw belt die aannemer je terug. Als je pech hebt hoor je niets zoals ik.

KPN Netwerk regelt die XGS-PON kastjes, want de encryptie moet ingesteld worden in de wijkkast of zoiets.

 

Reputatie 7
Badge +24

Goedemorgen Alex, helaas voor de 5de keer een monteur geweest die niets heeft kunnen doen. Terwijl aan de telefoon verzekerd was dat het opgelost was. 

Auk Je, ik ben benieuwd of je inmiddels wat hebt gehoord naar aanleiding van monteur en de melding.Â