Beantwoord

Mijn downloadsnelheid komt niet boven de 500Mb/s uit

  • 23 April 2024
  • 2 reacties
  • 30 keer bekeken

Mijn download snelheid is nog geen 500Mb maar upload is ruim 900Mb. Ik werk bekabeld.

Heb van de week een andere Xperia box gekregen de V2b maar dat helpt ook niet. Heb al diverse dingen gedaan zoals andere kabel enz maar niks helpt.

Graag hulp hierbij.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag gemaakt

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 25 April 2024, 10:44

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Ilyama,

Wat zuur dat je download zo achterblijft ten opzichte van de upload 😕

Om je hier verder bij te helpen, hebben we iets meer informatie nodig.

  • Met wat voor apparaat meet je deze snelheid?
  • Hoe is dat apparaat verbonden met je modem, via de wifi of via een ethernetkabel?
  • Je geeft aan dat je al een andere kabel hebt geprobeerd, gaat dat om de kabel tussen je modem en je apparaat of de kabel tussen je modem en het glasvezelaansluitpunt?
  • Heb je het glasvezelpunt al eens even voor minimaal 2 minuten van de stroom af gehad? Zo nee, dan wil ik je aanraden om dat alsnog te proberen nu!
  • Je hebt een nieuw modem ontvangen geef je aan, is dat via onze telefonische klantenservice geregeld? Zo ja, dan wil ik je eigenlijk aanraden om daar weer contact mee te zoeken, zodat je aan kan geven dat dit helaas niet de oplossing bleek te zijn. Er kunnen dan verdere stappen genomen worden!

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je weer gebeld hebt met de klantenservice en dat het vanuit daar verder is opgepakt. Als ik me hierin vergis en je hebt verdere hulp nodig, dan hoor ik het graag!

Reageer