Beantwoord

Miskoop en geen goede acties van KPN monteurs

  • 10 September 2020
  • 35 reacties
  • 529 keer bekeken


Toon eerste bericht

35 reacties

Reputatie 4
Badge +1

 

Reputatie 4
Badge +1

Ik hoop dat  het te lezen is, de factuur ging per ongeluk mee vanaf het bureaublad. Ik kreeg de foto niet gedraaid.

Reputatie 7
Badge +17

Geen probleem, ik kan mijn laptop gelukkig omdraaien. 😄 Dankjewel voor de foto's! Ik heb de retourzending gevonden. Ik heb een vergoeding in laten voeren voor de SuperWifi punten van €149,-, die krijg je op de eerstvolgende factuur weer terug. Voor de zekerheid heb ik de twee monteursbonnen met de kosten zojuist ook opnieuw laten versturen per mail. Laat je weten of je ze binnen hebt? 

Reputatie 4
Badge +1

Ik snap het al. De email is verstuurd naar het adres van mijn man, dat heb ik inmiddels veranderd want hij begrijpt niet ( meer) hoe deze dingen werken. Bovendien heb ik vanwege  problemen met wifi en de voor mij nieuwe  Mac ( anders dan Windows) veel emails gemist in de periode dat dit allemaal speelde. En ik ontdekte pas later dat ik de emailadressen opnieuw moest instellen. Doordat  de mail nu bij hem binnenkwam ontdekte ik dat blijkbaar zijn adres nog wordt gebruikt en dat komt misschien ook doordat het gekoppeld is aan zijn rekening nr. waar KPN gemachtigd is voor automatische incasso’s. Maakt verder niet uit want ik lees nu ook zijn mailtjes. Dus ik heb ze nu binnen en nogmaals hartelijk dank voor de moeite, je bent een topper!

Reputatie 4
Badge +1

Ik las het advies je wifiwachtwoord te wijzigen na de werkzaamheden, maar dat lijkt me in mijn geval niet relevant want monteur 3 heeft een ander ww ingevoerd dan de Kpn monteurs. Dus ik wilde het zo laten om problemen te. voorkomen eigenlijk.

Reputatie 7
Badge +17

Ah gelukkig, super dat de mailtjes terecht zijn! Haha, dankjewel en graag gedaan! 

Ik las het advies je wifiwachtwoord te wijzigen na de werkzaamheden, maar dat lijkt me in mijn geval niet relevant want monteur 3 heeft een ander ww ingevoerd dan de Kpn monteurs. Dus ik wilde het zo laten om problemen te. voorkomen eigenlijk.

Dat is helemaal prima, dan kun je het wachtwoord gewoon zo laten. 🙂 Hopelijk is alles nu in orde, maar mocht je nog een keer ergens vragen over hebben maak gerust een nieuw topic aan! 

Reputatie 4
Badge +1

Tot dusver, hartelijk dank voor je hulp , maar er is net die €244 afgeschreven  en het is pas in orde als bij de volgende factuur die €149 van de wifipunten is teruggestort. Bij andere vragen start ik eventueel een nieuw topic. 

Reputatie 7
Badge +17

Afgesproken!

Reputatie 4
Badge +1

Hoi Sanne,

Inmiddels de aangepaste factuur ontvangen waar de Wifipunten verrekend zijn, hartelijk dank voor je inzet en dit topic kan dan gesloten worden. Overigens heb ik met mijn Mac nog steeds goede wifiverbinding met de Exp. box 10. Daar ben ik heel blij mee.

Reputatie 7
Badge +17

Super! Fijn dat het goed is afgelopen en bedankt voor de terugkoppeling. 😄

Reageer