Beantwoord

Modem aan vervanging toe

  • 15 November 2020
  • 6 reacties
  • 96 keer bekeken

Hallo KPN onze tv ontvanger is recent vervangen vanwege storingen maar het probleem is weer regelmatig teruggekomen. Daarom denken wij dat het probleem wellicht ook bij de modem kunt liggen. Nu is het al een oudje (experia box 8) en hij wordt ook vrij warm en is helemaal vergeeld. Ook lijkt de WiFi steeds trager te worden. 
kunnen wij na zoveel jaar wellicht toe zijn aan een nieuwere modem? 

icon

Beste antwoord door Lisa 21 November 2020, 16:15

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @De Witjes! Welkom hier. Wat vervelend dat jullie veel storingen hebben met de tv ontvanger. Zo te lezen krijgen jullie dit niet opgelost. Ook gek dat de V8 helemaal vergeelt en warm wordt. Dit is niet de bedoeling. Heb je de V8 al een een reset gegeven? Is het probleem dan (tijdelijk) opgelost? Ik ben benieuwd! Kun je alvast jullie gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even wat ik voor jullie kan doen:blush:

Hallo Lisa,

bedankt voor je reactie. We hebben de modem al vaker gereset (ook harde reset)soms gaat het dan weer even goed, soms de andere dag alweer storing.

ik heb de gegevens voor zover bekend uit m’n hoofd ingevuld in m’n profiel.

hoor graag van je😊

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @De Witjes! Ik zie niet zo zeer verbindingsproblemen, maar heb, gezien de staat ven het modem, de afdeling logisteik vriendelijk verzocht jullie te voorzien van een ander modem. Zij hebben een doorlooptijd van 3 werkdagen. Zij geven mij een terugkoppeling van het verzoek. Jullie horen dus nog van me :D. 

Super hopelijk lost dat eea op, bedankt Mvg 

Reputatie 7
Badge +17

Ik zie dat het omruilvrzoek gepland staat. Hebben jullie hier ook al bericht van ontvangen? 

Ja de nieuwe modem is vanmiddag bezorgd bij het omruilpunt. Ik ga hem maandag omruilen. Bedankt 👍🏻

Reageer