Beantwoord

modem gaat steeds naar rood of valt weg

  • 27 April 2021
  • 30 reacties
  • 288 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

30 reacties

Reputatie 1

Ja van uit de muur

Hoi @Anky1234 : Leuk je even gesproken te hebben. 

We hebben samen een ticket aangemaakt. Nu even wachten totdat de planning contact opneemt. Mocht je zaterdag nog niks gehoord hebben, laat het even weten. :-)

Reputatie 1

Hi , na je gesprek werkt het nog steeds, ga nu vandaag kijken of het ook bij Netflix en die andere zender Prime hetzelfde gebeurd, misschien kan je me nog even bellen voordat de monteur aan de deur staat, want anders sta ik met mijn mond vol tanden🙈🙈 en dat wil ik niet.

alvasr heel erg bedankt voor al je hulp

Hoi @Anky1234 . Ik zie dat er voor volgende week een monteur is ingeboekt. Is het nog wenselijk dat die komt?

(ik heb tijdens ons gesprek niks met je verbinding gedaan. Dus als het plotseling verholpen is, heb ik daar geen uitleg voor).

Reputatie 1

Ja heeft gebeld en de afspraak staat voor as Maandag, ik wil je bij deze hartelijk bedanken voor al je hulp