Beantwoord

Monteur bij overstap van XS4ALL naar KPN: moet deze per se komen?

  • 20 June 2022
  • 1 reactie
  • 83 keer bekeken

Zojuist een nieuw contract afgesloten bij KPN, abonnement verandert 23 juni. Krijg ik opeens een mail erachter dat er monteur de 29e langs komt voor werk aan het aansluitpunt wat ik zelf niet kan.

Wat komt die monteur doen dan? Klantenservice kon mij niet beantwoorden met anders dan “Is gewoon voor de zekerheid meneer”. Want als het alleen wisselen en instellen van Modem is, hoeft daar natuurlijk geen monteur voor te komen.

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 23 June 2022, 13:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hoi en van harte welkom op ons forum @Boomknots. Dat is een terechte vraag, leuk dat je 'm hier stelt.

Dit vooropgesteld: weet dat monteurs alleen vooraf ingepland worden als het echt nodig is. Anders ontvang je een doe-het-zelf installatiepakket en/of instructies daarvoor. Dat noemen we installatiegarantie.

Het gebeurt bij een wijziging van je pakket soms dat we daarbij tegelijk je verbinding verbeteren. Daarvoor is een kleine aanpassing in de kast of wijkcentrale nodig. De monteur zorgt hiervoor en controleert daarna bij jou thuis of je verbinding goed werkt. Je komt niet zonder verbinding te zitten, en zo weten we zeker dat alles goed werkt.  Als je nog vragen hebt, laat het gerust weten!