Vraag

Monteur komt niet opdagen, afspraak wordt tot 2 keer toe verzet

  • 29 September 2023
  • 28 reacties
  • 342 keer bekeken

Na jaren trouwe klant te zijn van Ziggo uiteindelijk toch besloten om overstag te gaan en de overstap naar KPN te wagen. Nu moet ik zeggen dat de laatste 2 weken bij Ziggo drama waren. Geen internet en de modem kon niet worden gesnapt omdat er een overstapverzoek in het systeem stond. Uiteindelijk besloten om maar tot de dag van vandaag te wachten, het moment dat de KPN monteur de glasvezelkabel naar binnen zou komen brengen en het e.e.a. aan zou sluiten.

Afspraak stond tussen 13:00 - 15:00. Om 13:48 kreeg ik opeens een monteursbon gemaild maar daarin de mededeling “retour Uitvalbehandelaar”?!?!

Om 14:10 vervolgens nog een mail. Een afspraakbevestiging voor dezelfde middag tussen 15:00 en 17:00. Nou ja, die 2 uurtjes extra zonder internet overleven we ook nog wel.

Maar om 16:45 helaas weer een afspraakbevestiging; 2 oktober tussen 15:00 en 17:00. Dat is uiteraard een stuk minder prettig en ook de wijze waarop dit gebeurt, zonder verder contact, berichtgeving, informatie of wat dan ook.

Na de vervelende periode bij Ziggo had ik mijn hoop op KPN gevestigd maar dit is allerminst de start waar ik naar uit had gekeken. En als ik het forum zo bekijk dan moeten we nog maar afwachten of het aanstaande maandag dan wel allemaal goed komt :-| Fingers crossed dan maar!!


28 reacties

Vanmiddag KPN gebeld en de overstap laten annuleren. Geen vertrouwen meer in een goede afloop, laat een staan binnen een acceptabele termijn (die is al ruimschoots verstreken).

Reputatie 7
Badge +12

Vanmiddag KPN gebeld en de overstap laten annuleren. Geen vertrouwen meer in een goede afloop, laat een staan binnen een acceptabele termijn (die is al ruimschoots verstreken).

Goedemorgen @R. Breedijk. Gezien hoe alles verloopt, kan ik me daar eerlijk gezegd alles bij voorstellen :( Ik vind het natuurlijk ook jammer maar grote kans dat ik hetzelfde had gedaan wanneer ik me in jouw situatie had bevonden. 

Reputatie 1

Ik had vandaag zelfde probleem, monteur zou komen tussen 8 en 12, niemand gezien. Als ik de link uit de SMS volg staat er in het scherm dat ik een storing had gemeld, maar we zien dat je verbinding weer werkt….. Ik weet van niks. Bellen met klantenservice al 2x geprobeerd “wachttijd bedraagt meer dan 15 minuten” Er kan altijd iets tussenkomen, maar niks laten weten en @%##^$ slecht bereikbaar zijn verdiend geen schoonheidsprijs

Reageer