Vraag

Nat fout met xbox

  • 22 August 2019
  • 8 reacties
  • 188 keer bekeken

Heb Xbox live aan gekocht maar me xbox 360 geeft aan dat me nat (poort3074) op gemiddeld staat en kan geen verdere verbinding maken ik heb met de heer van kpn al het 1 en ander recht gezet zoals upnp aangezet en bij de nat een poort geopend maar nog altijd werkt me xbox niet naar behoren

Heb de Experia box v10a modem

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Welke versie Experiabox heeft u?
Experia box v10a
Sorry vergat het erbij te zetten
Dit is 1 van de dingen die die aan geeft

Reputatie 7
Badge +24
V10a is een modem wat feitelijk nog in de testfase zit. En vol bugs zit. Ik kan me eigenlijk nauwelijks voorstellen dat je voor een spelconsole poorten zou moeten openen. Default instellingen zouden gewoon goed moeten zijn lijkt me.

Mmisschien dat iemand anders met een Xbox hier op even kan reageren?
Ja ik snap er ook niets van heb er ook 1 gehad toen ik nog een oudere modem had en nog nooit moeite gehad hopelijk kan iemand helpen
Reputatie 7
Badge +25
Hi @Mamsiemanu, welkom. Je hoeft inderdaad lang niet altijd poorten te forwarden voor een console. Ik had eerder ook een 360, maar dat werkte wel gewoon, ook als ik die melding kreeg die jij nu ziet.

Houd er trouwens rekening mee dat je niet UPnP én poorten gaat forwarden. UPnP doet dat dan automatisch voor je. Mijn voorstel zou nu zijn om jouw modem een keertje helemaal te resetten (houd rekening met eventuele andere instellingen), en dan alleen UPnP een keer aan te zetten. Kijken of je dan wel kan gamen.

Is die Xbox via WiFi, of bekabeld aangesloten? Ik hoop bekabeld.
@Paul_ bedankt voor je reactie 🙂 ik ga me vriend morgen weer even laten kijken. Persoonlijk vermoed ik ondertussen dat het dus niet aan me modem ligt maar aan me xbox.. Hopelijk doet het nog iets en anders geef ik het op.. Wil wel een bedankje doen voor het mee denken 🙂
Reputatie 7
Badge +25
@Paul_ bedankt voor je reactie 🙂 ik ga me vriend morgen weer even laten kijken. Persoonlijk vermoed ik ondertussen dat het dus niet aan me modem ligt maar aan me xbox.. Hopelijk doet het nog iets en anders geef ik het op.. Wil wel een bedankje doen voor het mee denken :)
Graag gedaan. Ik hoop dat het lukt!