Vraag

Nog geen noodpakket en vertraagde monteur

  • 16 February 2020
  • 6 reacties
  • 50 keer bekeken

Hallo,

ik heb op donderdag met iemand gesproken dat er een noodpakket zou verzonden worden op zaterdag maar ik heb tot nu toe geen bericht gekregen.

in de eerste instantie moest de monteur komen op 20/2 maar blijkbaar is er geen hoofdaansluiting hier een en andere monteur moet eerst komen om iets aan te leggen voordat op 13/3 internet kan geinstaleerd worden.

ik wetk vanuit huis via internet en mijn kind moet zijn huiswerk maken.

ik hoor zsm van jullie waaneer het verzonden is en waar ik het kan ophalen.

mvg,

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Vinichan, welkom! Heb je al wel een sms gehad dat je het noodpakket op kunt halen bij een PostNL punt bij jou in de buurt? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)?

Nee  geen sms ontvangen. Vandaag weer gebeld en ik heb nog geen bericht binnen. Ik heb de informatie die je nodig hebt, ingevuld.

ik hoor graag de waaneer ik de noodpakket kan halen.

Dank je wel. 

Reputatie 7
Badge +30

Geen probleem! Ik zie inderdaad dat er wel een aanvraag gedaan is. Voor zover ik weet, wordt dit in het weekend niet behandeld. Ik verwacht dus dat we dit morgen oppakken. Heb je in de loop van de dag nog geen sms ontvangen, laat het dan nog even weten. We kijken er dan opnieuw naar. 

Doe ik! Dank je wel! 

Goedemorgen,

ik heb nog geen bericht ontvangen. Zou je het willen nakijken? Ik zou het heel fijn vinden als ik onderhand een bezorgdatum heb. 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Vinichan Ik zie dat je inmiddels ook contact hebt gehad met de collega's van de telefonische klantenservice. Is alles nu opgehelderd of heb je nog hulp nodig?Â